کد خبر: 326347
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۲:۴۲:۵۹
| |

پوچتینو:

مسئول خرید و فروش بازیکن نیستم

سرمربی تیم تاتنهام با فاصله گرفتن از سیاست‌های باشگاه مبنی بر عدم فعالیت در بازار نقل و انتقالات، با بیان حرف‌هایی خواستار تغییر جایگاه و مسئولیت‌های خود در وایت هارت لِین شد.

مسئول خرید و فروش بازیکن نیستم
کد خبر: 326347
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۲:۴۲:۵۹

اعتمادآنلاین| ‌ تاتنهامی‌ها تا اینجای تابستان با خرید «تانگوی اندومبله» از لیون، رکورد نقل و انتقالات خود را شکسته‌اند؛ علاوه بر این، آنها «جک کلارک» وینگر جوان لیدزیونایتد را نیز به خدمت گرفته‌اند که البته این بازیکن با آغاز فصل جدید به طور قرضی در همان تیم بازی خواهد کرد.

با این حال، «مائوریتسیو پوچتینو» که از منفعل بودن تیمش در 2 پنجره گذشته نقل و انتقالات که بدون خرید حتی یک بازیکن همراه شد، به ستوه آمده، معتقد است که بار عدم تحرک تاتنهام در بازار نباید به دوش وی محول شود.

وی در این خصوص اظهار داشت: من در این حیطه مسئولیتی ندارم و در مورد وضعیت بازیکنانم هیچ اطلاعی ندارم؛ تنها وظیفه من مربیگری و گرفتن بهترین بازی از آنان است؛ فروش، خرید، امضای قرارداد، امضا نکردن قرارداد و همه و همه جزء مسئولیت‌های من نیست بلکه باشگاه و به ویژه «دنیل لوی» ریاست آن مسئول رسیدگی به این موضوع است.

مرد آرژانتینی ادامه داد: شاید باشگاه باید سمت و توضیحات پست مرا تغییر دهد؛ در حال حاضر مربی هستم و البته در مورد استراتژی و سیستم بازی و تمرینات تصمیم‌گیری می‌کنم اما سایر حیطه‌ها از دسترس من خارج است؛ امروز تنها حسی که دارم یک مربی صرف است.

باشگاه در سال 2016 پس از تمدید قرارداد با پوچتینو، سمت او را از سرمربی به مدیر تغییر داد.

تیم تاتنهام شب گذشته با پیروزی یک بر صفر مقابل رئال مادریدِ از هم گسیخته موفق شد تا به فینال جام آئودی راه یابد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها