کد خبر: 326359
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۳:۰۲:۰۷
| |

تجدیدمیثاق اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان‌های امام راحل

‌روسا و اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان‌های والای امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

تجدیدمیثاق اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با آرمان‌های امام راحل
کد خبر: 326359
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۳:۰۲:۰۷

اعتمادآنلاین| در آستانه دوازدهم مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی نصرت‌الله لطفی قائم‌مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به همراه اعضاء و نمایندگان شورا با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن اهدای تاج گل، قرائت فاتحه، زیارت‌نامه و آیاتی از قرآن کریم و ادای احترام به مقام شامخ معمار کبیر انقلاب، با آرمان‌های والای امام و شهدا تجدید پیمان کردند.

سیدمحسن محمودی در این باره بیان کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یکی از مهم ترین ارکان نظام اسلامی در عرصه تبلیغ محسوب می شود که از ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون با عملکرد به موقع و هوشیارانه توانسته پاسدار ارزش های انقلاب و نظام باشد.

محمودی با اشاره به فرمایشاتی از امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری در این زمینه خاطرنشان کرد: امام راحل فرمودند از کارهای چشمگیری که در نهاد شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شده است، تقدیر و تشکر می‌کنم و مقام معظم رهبری نیز در توصیفی زیبا، فرمودند که شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در طول این سال ها همچنان در خط درست و در صراط مستقیمی حرکت کرده، لحظه‌ها را شناخته و کار مناسب آن لحظه را انجام داده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران ادامه داد: توصیفات بنیان‌گذار فقید جمهوری اسلامی و مقام معظم رهبری و تقدیر بزرگان نظام مایه دلگرمی فعالان و دست‌اندرکاران برگزاری مراسم در مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شده است.

محمودی در پایان بیان کرد: مجموعه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تحت هدایت‌های عمار رهبری، حضرت آیت الله جنتی در حوزه‌های تبلیغی، ارتباطی، فرهنگی، اطلاع‌رسانی و رسانه‌ای فعال بوده و از همکاری و تلاش‌ تمامی ارگان‌ها و نهادها، اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و تشکل‌های مردمی در برگزاری مراسم ملی و انقلابی تقدیر و تشکر می کنیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها