کد خبر: 326382
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۳:۳۸:۳۳
| |

عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت:

برای تنظیم بازار نان، از رییس‌جمهور دستورات لازم را می‌گیریم

عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت، اظهار داشت:برنامه‌های مختلفی برای تنظیم قیمت نان مطرح شده است و به زودی با هماهنگی وزارت کشور برای تنظیم بازار این کالا از رییس جمهور دستورات لازم را می‌گیریم.

برای تنظیم بازار نان، از رییس‌جمهور دستورات لازم را می‌گیریم
کد خبر: 326382
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۳:۳۸:۳۳

اعتمادآنلاین| ‌ عباس قبادی، معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت، در همایش معاونین امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ها در محل وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد، گفت: مدرس خیابانی، جزو شاداب ترین و توانمندترین مدیران جوان نظام هستند و در این شرایط به خوبی و مسلط کار می کنند.

او همچنین بیان کرد: اطلاع از میزان تولید هم در محصولات صنعتی و هم کشاورزی برای رصد به موقع بازار ضروری است و معاونان بازرگانی سازمان‌های صمت استانی در جهت پیش بینی و رصد و گزارش میزان تولید و میزان کالاهای استان‌شان بکوشند تا بتوانیم تصمیمات کارشناسی و به موقع بگیریم.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت با تاکید بر اینکه نظارت بر قیمت گذاری در زمان های خاص باید مدنظر قرار بگیرد، گفت: مثلا الان زمان بازگشت حجاج است که نظارت بر رستوران‌هایی که از مهمانان حجاج پذیرایی می کنند باید در نظر گرفته شود.

قبادی با اشاره به موضوع لاستیک افزود: شرایط تامین برخی کالاها مانند لاستیک حساس بود که با پیگیری های لازم به حالت عادی بازگشت و کمبودی نداریم.

او در خصوص سبوس، گفت: قیمت مصوب سبوس 1250 تومان است، با همین قیمت که مصوبه تنظیم بازار است جلو می‌رویم.

معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت در پایان با اشاره به وضعیت نان، بیان کرد: برنامه‌های مختلفی برای تنظیم قیمت نان مطرح شده است و به زودی با هماهنگی وزارت کشور برای تنظیم بازار این کالا از رییس جمهور دستورات لازم را می‌گیریم.

منبع: ایلنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها