درخواست کمیل قاسمی از مسئولان ورزش ایران/ به اندازه طلایی‌های لندن به من پاداش بدهید

دارنده مدال طلا و نقره المپیک با بیان اینکه پس از 7 سال به حقش که طلای المپیک 2012 لندن بوده رسیده است، گفت: از مسئولان ورزش توقع دارم به همان اندازه که به طلایی‌های المپیک لندن پاداش دادند به من هم بدهند چرا که این حق من است.

درخواست کمیل قاسمی از مسئولان ورزش ایران/ به اندازه طلایی‌های لندن به من پاداش بدهید
کد خبر: 326437
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۵:۱۴:۴۵

اعتمادآنلاین| ‎ کمیل قاسمی درباره برگزاری مراسم تجلیل فدراسیون کشتی از او، اظهار کرد: فدراسیون کشتی در این راه پیش قدم شد. این اولین مراسمی بود که پس از قطعی شدن مدال طلایم در المپیک 2012 برگزار شد و جا دارد از مسئولان فدراسیون کشتی تشکر کنم.

دومین کشتی‌گیر پرافتخار ایران در المپیک پس از جهان پهلوان تختی در پاسخ به این سوال که آیا پس از قطعی شدن قهرمانی‌اش در المپیک 2012 ،تاکنون تماسی از سوی مسئولان کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش با وی برقرار شده یا خیر، گفت: هیچ تماسی با من گرفته نشد و امیدوارم در ادامه شاهد حمایت مسئولان ورزش از این موضوع باشیم. به هر حال درست است که 7 سال از المپیک لندن گذشته اما اگر رقبایم در المپیک دوپینگ نمی‌کردند من مدال طلا را همان سال می‌گرفتم و این حقی بود که پس از 7 سال به من رسید. گرفتن طلای المپیک پس از 7 سال نباید تفاوتی با آن زمان داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: من کشتی برابری با تایمازوف در المپیک گرفتم و اگر همان زمان به حقم می‌رسیدم قطعا روند زندگی ورزشی و شخصی من کاملا تغییر می‌کرد. این طلا حتی بعد از 7 سال هم باز طلای المپیک است و نباید فرقی بین من با دیگران قائل شوند.

دارنده مدال‌های طلا و نقره المپیک در پاسخ به این سوال که چه توقعی از مسئولان دارد، گفت: من زحمت زیادی برای موفقیت در المپیک لندن کشیدم و پس از چند سال به حقم که مدال طلا بود رسیدم. توقع دارم مسئولان ورزش به همان اندازه که از طلایی‌های المپیک لندن تقدیر کردند و پاداش دادند به من نیز همان میزان پاداش طلای المپیک را بدهند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها