کد خبر: 326443
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۵:۲۸:۱۰
| |

مالکوم به زنیت می‌رود

انتقال مالکوم به زنیت سن پترزبورگ تنها به امضای این بازیکن برای نهایی شدن نیاز دارد.

مالکوم به زنیت می‌رود
کد خبر: 326443
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۵:۲۸:۱۰

اعتمادآنلاین| ‌ به نقل از مارکا، به نظر می‌رسد با به توافق رسیدن دو باشگاه بارسلونا و زنیت سن‌پترزبورگ دوران کوتاه مالکوم در نیوکمپ به پایان خود رسیده است.

بارسلونا از زمان بازگشت از تور تابستانی خود در ژاپن در حال کار بر روی این انتقال بوده است. به نظر می‌رسد دو باشگاه بر سر یک انتقال 40 میلیون یورویی که با توجه به افزونه ها قابلیت ارتقا تا 45 میلیون یورو را دارد، به توافق رسیده اند. به این ترتیب، بارسلونا قادر خواهد بود به هدف خود، که دستیابی به سرمایه ای حداقل 40 میلیون یورویی از فروش مالکوم بود، برسد.

بارسلونا یک سال قبل و در شرایطی که مالکوم در آستانه پیوستن به رم قرار داشت، با یک پیشنهاد لحظه آخری نظر بازیکن و بوردو را عوض کرد و این بازیکن را با 41 میلیون یورو به خدمت گرفت. اما یک سال بعد، مالکوم در شرایطی نیوکمپ را ترک خواهد کرد که هرگز نمی‌توان او را در زمره خریدهای موفق بارسلونا قرار داد.

رقابت وحشتناک در پست های تهاجمی در کنار عدم توانایی در جلب نظر ارنستو والورده موجب شد تا مالکوم در فصل 19-2018، در همه رقابت ها 24 بازی و مجموعا 1067 دقیقه به میدان رود. هرچند او با 4 گل و 2 پاس گل ارزش تک تک دقایق حضور در بارسا را می‌دانست، اما هرگز قادر به جلب اعتماد والورده در بلند مدت نبود.

پیش از این از نزدیک بودن چند باشگاه حاضر در سری آ و بوندسلیگا به جذب مالکوم خبر رسیده بود، اما اکنون به نظر می‌رسد مالکوم راه فوتبال روسیه را در پیش خواهد گرفت و در زنیت هم بازی سردار آزمون خواهد شد.

منبع: نود

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها