کد خبر: 326496
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۸:۲۱:۰۰
| |

معاون فرهنگی ارتش:

مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم «رسانه» است

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با اشاره به اهمیت توجه به پیشگامان عرصه رسانه و تبلیغ گفت: رسانه یکی از مهمترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

مهم‌ترین ابزار مقابله با جنگ نرم «رسانه» است
کد خبر: 326496
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۱۸:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| امیر سرتیپ دوم ستاد شاهین تقی‌خانی در اختتامیه دومین جشنواره تئاتر ستاد ارتش با عنوان «سرباز وطن» که صبح امروز - چهارشنبه - در مجموعه فرهنگی هنری شهید سرلشکر عباس واعظی‌ برگزار شد، با اشاره به قرار گرفتن در آستانه 17 مرداد و روز خبرنگار اظهار کرد: روز خبرنگار را که یادآور خدمت بی‌شائبه شهید «محمودصارمی» و دیگر شهدای عرصه خبر و رسانه است را پیشاپیش به همه فعالان این عرصه تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به اهمیت توجه به پیشگامان عرصه رسانه و تبلیغ گفت: رسانه یکی از مهمترین ابزار مقابله با جنگ نرم دشمنان و همچنین از جمله کاربردی‌ترین ابزار ترویج فرهنگ و معارف دینی و انسانی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

امیر تقی‌خانی افزود: نگاه بلند فرمانده کل ارتش و رویکرد معنوی رییس سازمان عقیدتی سیاسی امروز سبب شده است تا ظرفیت های ارتش در حوزه هنر و کارهای فرهنگی بیش از گذشته وارد عرصه شوند و همچنین امروز شاهد اجرای کارهای هنری در مضامین ارزشی، اخلاقی، دینی و دفاع مقدس باشیم.

وی با بیان اینکه کار فرهنگی نباید تنها مختص جشنواره ها باشد، گفت: اینگونه کارهای ارزشی باید مستمر باشند و در همه نقاط کشور ارائه شوند.

معاون فرهنگی و روابط عمومی ارتش با اشاره به اینکه امروز ضرورت حضور کارمندان پایور و خانواده‌های آنان در عرصه های فرهنگی بیشتر از گذشته احساس می‌شود، گفت: امروز در سطح ارتش بیش از 70 گروه تئاتر و 160 گروه سرود فعال هستند که اینها جلوه‌هایی از ارتش انقلابی و معنویت محور است.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها