کد خبر: 326508
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۲۰:۳۲:۰۰
| |

طرح جامع مرزبانی ناجا ابلاغ شد

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی، طرح جامع مرزبانی ناجا مصوب فرماندهی معظم کل قوا را رسما ابلاغ کرد.

طرح جامع مرزبانی ناجا ابلاغ شد
کد خبر: 326508
|
۱۳۹۸/۰۵/۰۹ ۲۰:۳۲:۰۰

اعتمادآنلاین| سردار حسین اشتری در حاشیه برگزاری مراسم ابلاغ رسمی طرح جامع مرزبانی نیروی انتظامی گفت: از سال 95، نظرات و مطالبات خود در خصوص طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا را به ستاد کل نیروهای مسلح ابلاغ کردیم.

وی افزود: بعد از رایزنی های متعدد، طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا در اول تیرماه سال جاری مورد تأیید و تصویب فرماندهی کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای (مدظله العالی) قرار گرفت و این مهم از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برای اجرا به نیروی انتظامی ابلاغ شد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی مرزبانی ناجا دارای ستاد کامل «تخصصی» و «عمومی» است. بر اساس این طرح، ارتقاء فرماندهی مرزبانی ناجا به مثابه یک نیرو در تابعیت مستقیم فرمانده ناجا است و موجب تقویت مرزبانی و امنیت مرزها خواهد شد.

وی ادامه داد: بر اساس این طرح، جایگاه مرزبانی، حوزه اختیارات و نفرات و تجهیزات آن ارتقا می یابد.

سردار اشتری خاطر نشان کرد: در این طرح، ضمن ارتقاء فرماندهی مرزبانی ناجا به مثابه یک نیرو، تقویت سازمان رزم، ترابری، تحرک زمینی، دریایی، هوایی و قدرت مقابله با تهدیدات مرزی در مرزهای خشکی و آبی ارتقاء چشمگیری داشته است.

وی تأکید کرد: در این طرح رسالت فرماندهی مرزبانی ناجا «حفظ، مراقبت و کنترل مرزهای جمهوری اسلامی ایران و استیفای حقوق دولت و اتباع مرزنشین کشور» منظور و اعلام شده است.

مسئولیت خطیر صیانت از مرزها را با اقتدار دنبال می کنیم

فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وجود هشت هزار و 755 کیلومتر مرز آبی و خاکی در کشور خاطر نشان کرد: مرزبانان با اقتدار و هوشیاری در تمام مرزها استقرار دارند و با روحیه جهادی و انقلابی از مرزهای کشور محافظت می کنند.

وی با بیان اینکه حضور سایر نیروهای مسلح در برخی مرزها برای ما قوت قلب و دلگرمی است، بیان کرد: در هر حال مأموریت خطیر و مهم صیانت از مرزها را با جدیت و قدرت دنبال می کنیم و به هیچ وجه به قاچاقچیان، گروه های تروریستی و اشرار، قانون شکنان و ... اجازه جولان نمی دهیم.

این مراسم با حضور سردار اشتری، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، سردار محمدعلی نوری نژاد، معاون هماهنگ کننده ناجا، سردار احمدعلی گودرزی جانشین مرزبانی ناجا، سردار محمد زارعی معاون نیروی انسانی ناجا، سردار امیر حسین یاوری معاون تربیت و آموزش ناجا، سردار محمود زاده معاون طرح، برنامه و بودجه ناجا، سردار محمد مسعود زاهدیان رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا و جمعی از مسئولان ارشد نیروی انتظامی در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها