کد خبر: 326557
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ ۰۹:۴۸:۳۷
| |

انصارالله به حملاتی کوبنده و غافلگیرانه در عمق خاک عربستان تهدید کرد

محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت وابسته به انصار الله در مراسم اختتامیه دوره‌های نظامی تخصصی در حوزه امنیت نظامی اظهار کرد: خون قربانیان حمله بازار آل ثابت در منطقه قطابر در استان صعده و دیگر قربانیان حملات ائتلاف عربی ضد یمن هرگز پایمال نخواهد شد.

انصارالله به حملاتی کوبنده و غافلگیرانه در عمق خاک عربستان تهدید کرد
کد خبر: 326557
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ ۰۹:۴۸:۳۷

اعتمادآنلاین| وزیر دفاع دولت وابسته به جنبش انصار الله، عربستان را به حملات شدید و غافلگیرانه‌ای در عمق خاک این کشور در صورت ادامه عملیات‌ نظامی ریاض تهدید کرد.

به گزارش سایت "26 سپتامبر" وابسته به وزارت دفاع دولت مستقر در صنعا، محمد ناصر العاطفی، وزیر دفاع دولت وابسته به انصار الله در مراسم اختتامیه دوره‌های نظامی تخصصی در حوزه امنیت نظامی اظهار کرد: خون قربانیان حمله بازار آل ثابت در منطقه قطابر در استان صعده و دیگر قربانیان حملات ائتلاف عربی ضد یمن هرگز پایمال نخواهد شد.

العاطفی با اشاره به عملیات‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان علیه یمنی‌ها، تعهد داد جنایات دشمن در حق غیرنظامیان یمنی توسط نیروهای دلاور یمنی، کمیته‌های مردمی و مردم یمن در هم شکسته خواهند شد.

این مسؤول انصار الله در ادامه ائتلاف عربی را مسؤول پیامدهای جنایاتی دانست که از حدود پنج سال قبل مرتکب می‌شود.

او گفت: یگان موشکی و پهپادی انصارالله به یک نیروی بازدارنده استراتژیک تبدیل شده و دستاوردهای بزرگی تا عمق خاک دشمن داسته است. نیروهای مسلح و کمیته‌های مردمی یمن این دستاوردها را به دلیل تجربه، اراده و پافشاری بر پیشرفت و به روز رسانی خود برای مقابله با متجاوزان و تحقق حاکمیت ملی به دست آوردند.

العاطفی تعهد داد تا زمانی که دشمن به اقدامات متجاوزانه و محاصره خود ادامه دهد، نیروهای دشمن حملات ویژه و غافلگیرکننده بیشتری را در عمق خاک خود دریافت کنند.

جنبش انصارالله نیروهای عربستانی را به آغاز حمله‌ای به بازار آل ثابت با 14 کشته از جمله پنج کودک متهم کرد. این در حالی است که ائتلاف عربی ضد یمن به رهبری عربستان مدعی است انصارالله در این حمله دست داشته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها