فرمانده کل سپاه:

اجازه نگاه نامحرم به سرزمین خود را نمی‌دهیم/اهمیت جهاد سازندگی و اقتصادی، کمتر از جنگ نیست

سردار سلامی فرمانده کل سپاه کشور گفت: به آرزوهای پیدا و پنهان دشمنان خود اجازه تحقق نخواهیم داد. او تاکید کرد: با شرایطی که جهان ثروت و زور، ایران اسلامی را تحریم کرده است، اهمیت جهاد سازندگی و اقتصادی، کمتر از جنگ نیست که به فضل الهی، ایران اسلامی را با اقتدار و سربلندی خواهیم ساخت.

اجازه نگاه نامحرم به سرزمین خود را نمی‌دهیم/اهمیت جهاد سازندگی و اقتصادی، کمتر از جنگ نیست
کد خبر: 326655
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۰ ۱۶:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران در مراسم افتتاح 2 هزار و 533 طرح محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان با تاکید بر این مطلب گفت: انقلاب اسلامی، حامی مستضعفان و ستم‌دیدگان سراسر دنیاست و دشمنان مستکبر، همه‌جا با انقلاب ما در ستیزند و حتی در سرزمین مستضعفان هم با ما می‌جنگند.

سردار سلامی تاکید کرد: ما با پشتوانه مردم و تحت امر پیشوای خود، با دشمن می‌جنگیم و به سازندگی هم ادامه می‌دهیم.

وی گفت: ما تنها به ایجاد امنیت نمی‌اندیشیم، بلکه طبق فرموده مقام معظم رهبری، فلسفه وجودی ما خدمت به مردم است و برای پیشرفت این سرزمین و عزت ملت، تلاش می‌کنیم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: دشمنان ما شقی و بی‌رحمند و شهادت فرزندان و برادران ما، بهاء تامین و حفظ امنیت در مقابل این دشمنی‌هاست که اجازه نمی‌دهیم هیچ نگاه نامحرمی به سرزمینمان داشته باشند.

سردار سلامی، مردم را مالک و حاکمان سپاه خطاب کرد و گفت: برای مقابله با دشمنان خود از فقر و محرومیت گرفته تا برخورد با مخلان امنیت، به پشتیبانی مردم نیازمندیم و در مقابل کسانی که پژواک صدای بیگانه هستند و نمی خواهند دل‌های مردمان ما آرام بگیرد، می‌ایستیم.

وی ادامه داد: با شرایطی که جهان ثروت و زور، ایران اسلامی را تحریم کرده است، اهمیت جهاد سازندگی و اقتصادی، کمتر از جنگ نیست که به فضل الهی، ایران اسلامی را با اقتدار و سربلندی خواهیم ساخت.


منبع: واحد مرکزی خبر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها