کد خبر: 326840
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۱ ۱۱:۲۷:۴۴
| |

جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی مطرح کرد:

پرداخت 100 درصدی سود سهام عدالت به مشمولان / 5 درصد وراث متوفیان سود دریافت کردند

جعفر سبحانی، مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: سهام عدالت سال مالی 96 بعد از پرداخت سود 2 گروه باقی مانده در اواخر تیر امسال به صورت 100 درصد پرداخت شده است.

پرداخت 100 درصدی سود سهام عدالت به مشمولان / 5 درصد وراث متوفیان سود دریافت کردند
کد خبر: 326840
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۱ ۱۱:۲۷:۴۴

اعتمادآنلاین| جعفر سبحانی مشاور رئیس سازمان خصوصی سازی گفت: اطلاعات سازمان خصوصی سازی و استعلام های دریافت شده مشخص می کند که سود همه مشمولانسهام عدالت در 2 سال اخیر پرداخت شده است. به طوری که سود سهام عدالت برای سال مالی 96 و بعد از پرداخت سود 2 گروه باقی مانده در اواخر تیر امسال به صورت 100 درصد برای سال 97 هم به حساب مشمولان که اطلاعات آن‌ها در سامانه کامل درج شده بود، واریز شده است.


وی درباره پرداخت سود سهام عدالت به مشمولان جامانده نیز گفت: مشمولانی که شماره شبای بانکی خود را در موعد مقرر اعلام کردند بدون هیچ استثنایی سود سهام عدالت مربوط را دریافت کرده‌اند اما احتمال دارد عده‌ای ظرف 2 ماه گذشته شماره شبای خود را در سامانه سهام عدالت ثبت کرده باشند و طبیعی است که شماره شبای این عده باید راستی‌آزمایی شود و پس از راستی آزمایی سود سهام به حساب آنها واریز می‌شود. سازمان خصوصی‌سازی پس از تایید شماره شِبا مبالغ سود سهام آن‌ها را پرداخت می‌کند.

مشاور سازمان خصوصی سازی در ادامه در خصوص این که چه تعداد از وراث متوفیان سهام عدالت برای دریافت سود سهام اقدام کرده اند نیز گفت : از مجموع 2 میلیون و 400 هزار مشمول فوت شده که اطلاعات آن در سامانه سهام عدالت به صورت دقیق درج و ثبت شده است، وراث این عده حدود 4 تا 5 درصد یعنی چیزی حدود 120 هزار نفر آن ها به سازمان خصوصی سازی برای تکمیل فرایند تعریف شده و دریافت سود اقدام کرده اند.

منبع: ایبِنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها