علی ضیاء:

مطالبه‌گر حقوق مردم از مسئولان هستیم

مجری و تهیه‌کننده برنامه «فرمول یک» با تاکید بر اینکه این برنامه میزبان خیلی از مدیران کشور بوده و مطالبه‌گر حق مردم است، گفت: فرمول یک چالش سیاسی ندارد، کاری هم با سیاست ندارد اما مسئولان را به چالش خواهد کشید از عملکردشان خواهد پرسید و مسائلی را باز خواهدکرد که یک جامعه درگیر آن است.

مطالبه‌گر حقوق مردم از مسئولان هستیم
کد خبر: 326948
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۱ ۱۸:۵۲:۰۰

اعتمادآنلاین| علی ضیا، تهیه‌کننده برنامه فرمول یک با اشاره به اینکه این برنامه مطالبه گر حق و حقوق مردم است، اظهار داشت: فرمول یک قرار است امسال یک برنامه اجتماعی را همراه با سوژه های اجتماعی جلو ببرد. بیشتر مهمان های برنامه ما از بین خود مردم انتخاب می شوند.

وی خاطرنشان کرد: یک برنامه اجتماعی، دغدغه های اجتماعی نیز دارد. پس پرداختن به موضوعات اجتماعی و مشکلات مردم رویکرد اصلی این برنامه است.

تهیه کننده فرمول یک تصریح کرد: اگر آب در منطقه ای برای مردم قطع شود، پول بیت المال خورده شود یا مشکلاتی به خاطر سوءمدیریت برای جامعه پیش بیاید فرمول یک خود را موظف می داند که این موارد را بررسی کند.

ضیا با اشاره به اینکه این برنامه کاری با سیاست ندارد عنوان کرد: فرمول یک چالش سیاسی ندارد. کاری هم با سیاست ندارد اما مسئولان را به چالش خواهد کشید از عملکردشان خواهد پرسید و مسائلی را باز خواهد کرد که یک جامعه درگیر آن هستند.

وی در ادامه افزود: ما در این برنامه مشکلات زیادی از جمله مشکلات محیط زیستی و یا بهداشتی را عنوان خواهیم کرد و در این باره پرسشگر خواهیم بودیم. حق مردم را مطالبه می کنیم چون رسالت برنامه ما این است.

ضیا با تاکید بر اینکه بارها میزبان مسئولان کشور بوده است و از آنها موضوعات عنوان شده در برنامه اش را پیگیری کرده است گفت: برنامه فرمول یک تاکنون میزبان ده ها مسئول و مدیر بوده است و بدون رودربایستی با آنها گفت‌وگو کرده است.

این تهیه کننده تلویزیون اظهار داشت: چند روز پیش در برنامه به موضوعات فروش پایان نامه ها پرداختیم و معاون وزیر گفت که باید همه ارگان ها دست به دست هم بدهند تا این مشکلات را حل کنند و من هم گفتم اگر درباره وضعیت آب و هوا از معاون وزیر و مسئولان دیگر نیز سوال می پرسیدم همین جواب را می شنیدم، لطفا ارگان های دیگر را کنار بگذارید و درباره خودتان و عملکرد ارگان خودتان توضیح دهید.

این مجری تلویزیون در خصوص اینکه آیا تاکنون به خاطر به چالش کشیدن مسئولی درگیر حاشیه شده، گفت: طبیعتا وقتی تصمیم گرفته می شود د ربرنامه ای مسئولان به چالش کشیده شوند برنامه سازان باید منتظر حاشیه ها و فشارهایی باشند. این یک روال عادی است و من مطمئن هستم که مدیران شبکه یک درگیر خیلی از مشکلات به خاطر ما هستند اما باید بی پرده بگویم که بخشی از اینگونه فشارها به ما بازتاب داده نمی شود و خود مسئولان شبکه این فشارها را مدیریت می کنند.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها