کد خبر: 327292
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۷:۰۹:۵۵
| |

علی بختیار عضو فراکسیون امید مجلس:

 تحریم «ظریف» به معنای بستن باب مذاکره است

یک عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه وزیر امورخارجه یک کشور نماد دیپلماسی و مذاکره است گفت: تحریم مقام معظم رهبری، تحریم سپاه پاسداران و اکنون تحریم وزیر امورخارجه کشورمان اقداماتی غیر قابل دفاع است که از سوی آمریکایی‌ها انجام شده است. نه اروپایی‌ها و نه حتی در درون خود آمریکا کسی این اقدامات را تایید نکرده است.

 تحریم «ظریف» به معنای بستن باب مذاکره است
کد خبر: 327292
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۷:۰۹:۵۵

اعتمادآنلاین| علی بختیار ضمن محکومیت اقدام آمریکایی‌ها در تحریم وزیر امور خارجه کشورمان بیان کرد: آمریکایی‌ها با تحریم آقای ظریف اقدامی سخیفانه‌ای انجام دادند. وزیر امور خارجه یک کشور نماد دیپلماسی و مذاکره است و تحریم آقای ظریف به معنای بستن باب مذاکره است.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر آمریکایی‌ها به دنبال مذاکره در زمینه هسته‌ای بودند تنها راه آن ارتباط با وزیر امور خارجه است. تحریم مقام معظم رهبری، تحریم سپاه پاسداران و اکنون تحریم وزیر امورخارجه کشورمان اقداماتی غیر قابل دفاع است که از سوی آمریکایی‌ها انجام شده است. نه اروپایی‌ها و نه حتی در درون خود آمریکا کسی این اقدامات را تایید نکرده است.

نماینده مردم گلپایگان در مجلس تصریح کرد: اقدامات آمریکا با سازمان ملل متحد که در نیویورک واقع شده در تضاد است. سازمان ملل متحد و کشورهای عضو این سازمان باید در پی تغییر مکان مقر سازمان به مکانی دیگر باشند. باید یک سرزمین مستقل برای این سازمان در نظر گرفته شود تا این سازمان بتواند بدون دخالت آمریکایی‌ها به وظایف خود در ایجاد و ثبات صلح جهانی عمل کند.

وی در ادامه تاکید کرد: تحریم وزیر امورخارجه کشورمان نیز نشان داد که آمریکایی‌ها به هیچ وجه قابل اعتماد نیستند. رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که آمریکایی‌ها قابل اعتماد نیستند و اکنون با این اقدامات بیشتر می توان به این مسئله پی برد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها