کد خبر: 327302
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۸:۲۷:۰۰
| |

حجازی:

امیدوارم استارت موفقیت‌های استراماچونی با استقلال باشد

آتیلا حجازی، بازیکن و مربی پیشین استقلال تأکید کرد که جدایی مهدی رحمتی از استقلال اشتباه بود.

امیدوارم استارت موفقیت‌های استراماچونی با استقلال باشد
کد خبر: 327302
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۲ ۱۸:۲۷:۰۰

اعتمادآنلاین| آتیلا حجازی درباره شرایط تیم فوتبال استقلال اظهار کرد: استقلال بازیکنان زیادی از دست داده و به جای آنها نفرات جدیدی آمده‌اند و تا بخواهند با شرایط استقلال آشنا شوند، به زمان نیاز دارند. شرایط کمی سخت است، آن هم با توجه به اینکه بیشتر تیم‌ها از جمله پرسپولیس، سپاهان و تراکتورسازی استخوان‌بندی فصل گذشته خود را حفظ کرده‌اند.

وی با اشاره به حضور استراماچونی در استقلال تصریح کرد: همه چیز مثل هندوانه در بسته است. استراماچونی کارنامه خیلی قوی نداشته و در تیم‌های مثل اینترمیلان، اسپارتاپراگ و... نتایج درخشانی نگرفته است.

برخی‌ها می‌گویند او سرمربی اینتر بوده؛ بله او آنجا مربیگری کرده، اما چه نتایجی گرفته است؟ امیدوارم استارت موفقیتش در استقلال باشد و بتواند نتایج خوبی بگیرد. اگر چه استقلال بازی‌های تدارکاتی‌اش را با برد پشت سر گذاشته، اما برد و باخت در این بازی‌ها مهم نیست.

در بازی‌های رسمی از استقلال جدید رونمایی می‌شود. امیدوارم استقلال با مربی جدید بتواند هوادارانش را خوشحال کند.

بازیکن و مربی پیشین تیم استقلال در خصوص جدایی مهدی رحمتی و پژمان منتظری گفت: جدایی رحمتی از استقلال اشتباه بود. رحمتی هر زمان درون دروازه قرار می‌گرفت، عملکرد خوبی نشان می‌داد.

برخی حواشی باعث جدایی رحمتی شد و امیدوارم این مسئله لطمه‌ای به استقلال نزند. وجود سیدحسین حسینی آماده می‌تواند اتفاق مثبتی برای استقلال باشد، اما اگر رحمتی می‌‌ماند، شرایط بهتر بود. منتظری نیز سال‌ها برای استقلال زحمت کشیده و نمی‌دانم جدایی او با میل خودش بود یا باشگاه او را نمی‌خواست. فوتبال امروز حرفه‌ای شده و با کسی تعارف ندارد.

حجازی در خصوص اینکه آیا پیشنهادی برای مربیگری به او رسیده یا نه، خاطرنشان کرد: یک پیشنهاد از لیگ دسته اول دارم و در روزهای آینده تکلیفم مشخص خواهد شد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها