کد خبر: 327398
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۰۹:۳۸:۴۳
| |

نگاهی به تقابل‌‌های ذوب‌آهن با نمایندگان عربستان

روزنامه الریاضیه عربستان در آستانه دیدار تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و الاتحاد جده نوشت، آمار نشان می‌دهد نماینده فوتبال ایران در تقابل با تیم‌های عربستانی برتری داشته است.

نگاهی به تقابل‌‌های ذوب‌آهن با نمایندگان عربستان
کد خبر: 327398
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۰۹:۳۸:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ براساس گزارش روزنامه الریاضیه عربستان، تیم فوتبال ذوب‌آهن 11 بار مقابل باشگاه‌های عربستانی قرار گرفته که در شش مسابقه پیروز بوده، تنها سه بار شکست خورده و دو بار به تساوی رسیده است. ذوب‌آهن در سال 2010 دو بار مقابل الاتحاد قرار گرفت که در بازی رفت با تساوی 2 - 2 متوقف شد و در بازی برگشت با یک گل به پیروزی رسید. ذوب‌آهن در همان سال موفق شد هر دو بازی رفت و برگشت مقابل الهلال را با پیروزی به سود خود تمام کند. این تیم در سال 2011 نیز دو بار مقابل الشباب قرار گرفت که در بازی اول به تساوی بدون گل رسید و در بازی دوم با یک گل پیروز شد.

همچنین در ادامه این گزارش آمده است: بعد از آن مقابل النصر با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید. ذوب‌آهن در سال 2016 باز هم النصر را شکست داد و با نتیجه 3 بر صفر برابر این تیم در هر دو بازی رفت و برگشت پیروز شد. تنها الاهلی بود که توانست در سال 2017 در هر دو بازی رفت و برگشت با نتایج 2 بر یک و 2 بر صفر این تیم را شکست بدهد و آمار عربستانی‌ها را بهبود بخشد.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها