کد خبر: 327498
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۱:۵۰:۲۱
| |

یوسف‌نژاد خبر داد

ورود فراکسیون ورزش به پایان مهلت قانونی سرپرستی فدراسیون والیبال

نایب رییس فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی گفت عدم رعایت زمانبندی سرپرستی فدراسیون والیبال باعث می‌شود ذهنیتی به وجود بیاید که وزارت ورزش می‌خواهد کاندیدای خاصی را به این فدراسیون تحمیل کند.

ورود فراکسیون ورزش به پایان مهلت قانونی سرپرستی فدراسیون والیبال
کد خبر: 327498
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۱:۵۰:۲۱

اعتمادآنلاین| علی اصغر یوسف نژاد با اشاره به پایان مهلت سرپرستی سرپرست فدراسیون والیبال گفت: یکی از انتقاداتی که به وزارت ورزش و جوانان وارد است این است که طبق برنامه زمانبندی برای انتخاب روسای فدراسیون‌ها عمل نمی‌شود یا تشکیل مجامع فدراسیون‌ها برای مسائل مهم به تعویق می‌افتد و برخی فدراسیون‌ها بیش از میزان انتظار برای وزارت ورزش هزینه سازی می‌کنند.

وی افزود: جنبه‌های نظارتی وزارت ورزش اقتضا می‌کند در این موارد ورود کنند و آیین نامه‌ای را که خودشان می‌گویند به آن پایبندیم رعایت کنند. برنامه زمانبندی تمدید برخی سرپرستی‌ها از جمله در فدراسیون والیبال هم از این دست است، این موارد باعث می‌شود ذهنیتی به وجود بیاید که وزارت ورزش می‌خواهد کاندیدای خاصی را به این فدراسیون تحمیل کند.

یوسف‌نژاد تصریح کرد: فلسفه فدراسیون‌ها برقراری دموکراسی است و نتیجه انتخابات آنها هر چه باشد باید به آن تمکین کنند، قاعدتاً موارد این چنینی با این فلسفه سازگاری ندارد.

نایب رئیس فراکسیون ورزش مجلس در پایان گفت: در موارد مربوط به فدراسیون‌ها مسائلی بوده که آن را به وزارت ورزش اعلام کردیم ‌و این وزارتخانه به آن عمل کرده، این موضوع را نیز به آنها منتقل خواهیم کرد و در هفته‌های آینده آن را در فراکسیون ورزش مورد بررسی قرار می‌دهیم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها