کد خبر: 327525
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۳:۰۳:۲۸
| |

علیرضا منصوریان:

افتخار بزرگی است که نماینده مردم ایران هستیم/ تلاش می‌کنیم بازی خوبی مقابل الاتحاد به نمایش بگذاریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: تیم الاتحاد تغییراتی داشته‌ و بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده‌ است.

افتخار بزرگی است که نماینده مردم ایران هستیم/ تلاش می‌کنیم بازی خوبی مقابل الاتحاد به نمایش بگذاریم
کد خبر: 327525
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۳:۰۳:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در نشست خبری پیش از بازی با الاتحاد اظهار کرد:‌ فرصت اینکه فصل را شروع کنیم و در این بازی حساس شرکت کنیم را نداشتیم، با این حال بازی های دوستانه خوبی را پشت سر گذاشته‌ایم.

او درخصوص حریف عربستانی اظهار کرد: تیم الاتحاد را کاملا زیر نظر داشتیم و بازی‌های دوستانه این تیم در انگلستان را دیدیم و از این لحاظ آنالیز خوبی داشتیم. آن‌ها تغییراتی داشتند و بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده‌اند.

منصوریان ادامه داد: ما هم بازیکنانی را جذب کردیم و تغییرات داشتیم و چند بازیکن در روزهای اخیر به ما اضافه شدند. افتخار بزرگی است که نماینده مردم ایران هستیم و مهمترین مصاف های فوتبال ایران را ذوب آهن در مرداد ماه دارد. ما نماینده و پرچمدار ایران در رقابت های آسیا هستیم و نهایت تلاش ما و بازیکنان این است که بازی خوبی را مقابل تیم خوب الاتحاد به نمایش بگذاریم و با صعود به مرحله بعد به حمایت های مردم عزیر ایران پاسخ مثبت بدهیم.

سرمربی تیم ذوب آهن یادآور شد: ما نماینده ایران هستیم و باید از کیفیت‌های فوتبال ایران و ذوب‌آهن و همچنین از نام ذوب‌آهن و چیزی که مردم ایران به آن دل بستند صیانت کنیم. مطمئنا انرژی که آن‌ها برای ما انرژی می‌فرستند و به ما انگیزه می‌دهند. ما قدردان آن‌ها هستیم و مانند دیدارهای گذشته برای کسب بهترین نتیجه به زمین مسابقه پا می‌گذاریم.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها