کد خبر: 327553
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۳:۴۸:۲۰
| |

مجروحان تیراندازیِ تگزاس به بیمارستان نرفتند

شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد، برخی از مجروحان حادثه تیراندازی در تگزاس که لاتین‌تبار و پناهجو هستند، از ترس بازداشت از مراجعه به بیمارستان‌ها برای درمان خودداری کردند.

مجروحان تیراندازیِ تگزاس به بیمارستان نرفتند
کد خبر: 327553
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۳:۴۸:۲۰

اعتمادآنلاین| به دنبال تیراندازی مرگبار شب گذشته در «ال پاسو» در تگزاس، برخی از مجروحان این حادثه که لاتین‌تبار و پناهجو هستند از ترس بازداشت شدن توسط نیروهای امنیتی آمریکایی از مراجعه به بیمارستان‌ها برای درمان، خودداری کرده‌اند.

افرادی که در جریان تیراندازی در مرکز خرید «والمارت» مجروح شده‌اند به سبب شرایط پناهجویی و نداشتن مجوزهای اقامت و ترس از پلیس فدرال آمریکا برای درمان به بیمارستان مراجعه نکرده‌اند.

«ژولیت کاییم» معاون پیشین وزیر کشور آمریکا در این زمینه گفت: «این نگرانی بزرگی است. خانواده‌هایی هستند که از ترس پلیس برای پیگیری حال اعضای خانواده خود که بعد از تیراندازی در بیمارستان بستری شده‌اند، در بیمارستان حاضر نشده‌اند. افرادی مجروحی هم وجود دارند که به دلیل شرایط مهاجرتی خود برای درمان به بیمارستان مراجعه نکرده‌اند».

یک خبرنگار آمریکایی با انتشار ویدئوی صحبتهای این مقام اسبق آمریکایی درباره این «موضوع وحشتناک» نوشته است که «آمریکا در شرایط وخیمی به سر می‌برد».

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها