کد خبر: 327572
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۴:۲۷:۴۰
| |

برگزاری تظاهرات مقابل کاخ سفید در اعتراض به قانون حمل سلاح

صدها نفر از معترضان به قوانین حمل سلاح در پی کشتار اخیر در تگزاس و اوهایو، مقابل کاخ سفید و کنگره تجمع کردند و خواستار تشدید قوانین مربوط به حمل سلاح شدند.

برگزاری تظاهرات مقابل کاخ سفید در اعتراض به قانون حمل سلاح
کد خبر: 327572
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۴:۲۷:۴۰

اعتمادآنلاین| در پی تیراندازی‌های مرگبار «تگزاس» و شهر «دیتون» ایالت «اوهایو» آمریکا، صدها نفر از داوطلبان گروه‌های طرفدار تشدید قوانین حمل سلاح در آمریکا، مقابل کاخ سفید و کنگره آمریکا تجمع کردند.

«شانون واتس» بنیانگذار گروه «مادران خواستار اقدام عمل هستند» در گفت‌وگو با خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» اعلام کرد که داوطلبانی از گروه وی و گروه «دانشجویان خواستار اقدام عمل هستند» با برگزاری راهپیمایی، تلاش کردند تا نکته‌ای را به قانونگذاران کنگره ابلاغ کنند.

طبق این گزارش، معترضان آمریکایی با پوشیدن تی‌شرت‌های سنتی قرمز رنگ خود، خواستار اقدام سنا در زمینه لایحه بررسی سوء‌پیشینه افرادی شدند که خواستار خرید سلاح در آمریکا هستند.

لایحه فوق اوایل سال جاری میلادی در مجلس نمایندگان آمریکا به تصویب درآمد ولی سنا تاکنون اقدامی برای تصویب این لایحه صورت نداده است.

«امبر گوستافسون» یکی از رهبران داوطلب در گروه مادران گفت که در یک نشست ملی در واشنگتن حضور داشتند که خبر تیراندازی در «ال‌ پاسو» را شنیدند و تصمیم گرفتند در مقابل کاخ سفید تظاهرات کند.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها