کد خبر: 327605
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۵:۳۳:۱۸
| |

شاهد تیراندازی در ال‌پاسو:

مهاجم تشنه خون بود

یکی از شاهدان عینی تیراندازی ال‌پاسوی تگزاس اعلام کرد فرد مهاجم فقط تشنه خون بود و انگیزه خاصی نداشت.

مهاجم تشنه خون بود
کد خبر: 327605
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۵:۳۳:۱۸

اعتمادآنلاین| درتیراندازی در ال‌پاسوی تگزاس آمریکا 20 نفر کشته و 26 نفر دیگر هم زخمی شدند. یک مرد سفیدپوست 21 ساله که مظنون این تیراندازی است توسط پلیس محاصره و بازداشت شده است.

پلیس اعلام کرد احتمالا این تیراندازی ناشی از تنفر است و اف‌بی‌آی تحقیقات درباره تروریسم داخلی را آغاز کرده است.

یکی از شاهدان عینی این تیراندازی در گفت‌وگو با خبرنگار سی‌ان‌ان گفت احتمالا تیرانداز انگیزه خاصی نداشته است. او افزود: به نظر من او برای خون آمده بود. او برای مرگ آمده بود. به نظر من او فقط تشنه خون بود. او فقط شروع به تیراندازی کرد. من چیز زیادی ندیدم، چون پس از شنیدن صدای تیراندازی فقط فرار کردم.

رابرت گومز، سخنگوی پلیس ال‌پاسو نیز در گفت‌وگوی خود با شبکه خبری سی‌ان‌ان درباره حادثه تیراندازی اخیر گفت: تحقیقات درباره این حادثه همچنان ادامه دارد و ما مشغول همکاری با همکاران فدرال و محلی خود هستیم تا بتوانیم به انگیزه عامل این تیراندازی پی ببریم، و بفهمیم که چرا چنین حادثه تاسف‌آوری رخ داد. مهمترین اولویت ما در این شرایط، از این قرار است که ما در حال جمع آوری شواهد برای فرآیند‌های قانونی هستیم. این‌ها اقداماتی است که امشب انجام می‌دهیم.

او همچنین اشاره کرد خدمات روان درمانی برای بازماندگان این حادثه و بستگان قربانیان مورد استفاده قرار خواهد گرفت. او افزود مظنون این حادثه هنوز به طور رسمی متهم نشده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها