کد خبر: 327608
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۵:۳۶:۰۰
| |

بارسا و PSG بر سر انتقال نیمار به توافق رسیدند

براساس گزارش روزنامه اسپورت اسپانیا، باشگاه‌های بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن برای انتقال «نیمار» به توافق رسیده و طی چند روز آینده این مسیر را از طریق قراردادی قرضی با بند خرید دائمی طی خواهند کرد.

بارسا و PSG بر سر انتقال نیمار به توافق رسیدند
کد خبر: 327608
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۱۵:۳۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ نیمار بیش از پیش به بارسلونا نزدیک شده و پس از هفته‌ها تنش، حالا عملیات به جریان افتاده است.

بارسلونا و پاری‌سن‌ژرمن برای بازگشت مرد برزیلی به نیوکمپ در حال مذاکره هستند و این انتقال از طریق قراردادی قرضی با گزینه خرید دائمی انجام خواهد شد و هفته آینده توافق قطعی صورت می‌گیرد.

در مسیر این توافق موضع نیمار کلیدی بوده و اگرچه همچنان طرفین معامله جانب احتیاط را رعایت می‌کنند اما نمایندگان بارسا و نیمار نسبت به تحقق این انتقال در تابستان سال جاری خوش‌بین هستند.

با این وجود، عملی شدن این اتفاق چندان کار آسانی نیز به نظر نمی‌رسد چرا که پی‌اس‌جی همواره با جدایی نیمار با مبلغی کمتر از آنچه خود بابت وی پرداخت کرده، مخالفت کرده است؛ آنها به وضوح تمایل وی را برای جدایی اعلام کرده اند و در درجه اول، «ناصر الخلیفی» رئیس پی‌اس‌جی با ابراز نارضایتی از مهاجم دردسرساز برزیلی درهای خروج را به روی وی گشود و در ادامه «توماس توخل» سرمربی پاریسی‌ها به همراه «لئوناردو» مدیر ورزشی مطرح این تیم با انجام کاری مشابه مسیر را برای عملی شدن توافق هموار کردند.

مهم ترین موضوع برای پی‌اس‌جی پیدا کردن خریدار برای نیمار بود و آنها خیلی زود متوجه شدند که مرد برزیلی تنها به پیشنهاد بارسا گوش خواهد داد؛ پاریسی‌ها او را به چند باشگاه برجسته اروپایی پیشنهاد دادند اما هیچکدام دم به تله ندادند و نیمار نیز بر موضع خود پافشاری کرد: فقط بارسلونا.

در سوی مقابل، پی‌اس‌جی همچون نیمار بر موضع خود ثابت قدم بود و خواستار 300 میلیون یورو بابت تحقق انتقال شد؛ اما پس از شنیدن پاسخ منفی از سوی آبی اناری‌ها مبلغ را به 180 میلیون یورو کاهش داد اما حالا آنان باید اذعان کنند که بازیکنی که فصلی 40 میلیون یورو درآمد دارد، به شدت مشکل‌ساز شده است.

بارسا از طریق واسطه‌های خود با پی‌اس‌جی وارد مذاکره شد اما در نهایت به طور مستقیم و بی‌واسطه عمل کرد؛ بارسایی‌ها هرگز این موضوع را علنی نکردند اما اعلام کردند که در جایگاهی قرار ندارند تا مبلغ کلانی بابت مرد برزیلی پرداخت کنند و بر این اساس، تنها گزینه معاوضه به همراه پول یا انتقالی قرضی با گزینه خرید دائمی بود و طرفین گزینه دوم را برگزیدند.

با این حال، برای عملی شدن این انتقال نیمار باید شرط کاهش دستمزد بارسا را نه تنها برای سال جاری بلکه برای سال بعد و همزمان با فعال شدن بند خرید دائمی بپذیرد.

نیمار با بارسا به توافق رسیده و انتقال طی چند روز آتی انجام می‌شود و عجله پاریسی‌ها برای عملی شدن این انتقال پر سروصدا تا پیش از 11 آگوست، می‌تواند به سود مهاجم تیم ملی برزیل باشد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها