کد خبر: 327675
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۲۱:۵۸:۰۰
| |

منچسترسیتی قهرمان سوپرجام انگلیس شد

تیم فوتبال منچستر سیتی روز یکشنبه لیورپول را در جریان دیدار سوپر جام انگلیس در ضربات پنالتی شکست داد و این جام را فتح کرد.

منچسترسیتی قهرمان سوپرجام انگلیس شد
کد خبر: 327675
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۳ ۲۱:۵۸:۰۰

اعتمادآنلاین| تیم های اول و دوم لیگ برترانگلیس برای تصاحب سوپر جام در ورزشگاه «ومبلی» شهر لندن با یکدیگر دیدار و تیم منچسترسیتی در ضربات پنالتی با غلبه لیورپول این جام را کسب کرد.

این دیدار در وقت های قانونی با تساوی یک بریک تمام شد تا با ضربات پنالتی تکلیف تیم قهرمان مشخص شود.
«رحیم استرلینگ» در دقیقه 12 برای آبی آسمانی ها گلزنی و تیم خود را پیش انداخت و «جویل ماتیپ» در دقیقه 77 با گلزنی برای سرخ ها بازی را به تساوی کشاند.

برای تیم لیورپول درضربات پنالتی «ژردان شقیری»، «آدام لالانا»، «چمبرلین» و «محمد صلاح» موفق به گلزنی شدند و «واینالدوم» در مصاف با «کلودیو براوو» دروازه بان منچسترسیتی ناکام بود.

این درحالی است که «ایلکای گوندوغان»، «برناردو سیلوا»، «فیل فودن» «زینچنکو» و «گابریل ژسوس» تمامی پنالتی های آبی آسمانی ها را گل کرده و نخستین جام فصل را برای تیم شان به ارمغان آوردند.

دیدارتماشایی این دو تیم در نیمه نخست تنها یک گل داشت و بازیکنان در استفاده از فرصت های بدست آمده عملکرد مطلوبی نداشته و این نیمه با همان یک گل به سود سیتی به پایان رسید.

درنیمه دوم و دردقیقه 54 شوت «استرلینگ» به تیر دروازه لیورپول برخورد کرد و با بدشانسی این بازیکن تبدیل به گل نشد.

در دقیقه 58 «محمد صلاح» مهاجم ملی پوش مصری لیورپول در ادامه یک حرکت تیمی از بین سه بازیکن منچسترسیتی توپ را به سمت دروازه این تیم فرستاد اما این توپ به دیرک افقی حریف برخورد کرد و به خارج از زمین رفت.

در دقیقه 61 استرلینگ یک بار دیگر درموقعیت مناسب گلزنی قرارگرفت اما او از فرصت تک به تک شدن با «آلیسون بکر» دروازه بان تیم لیورپول به خوبی استفاده نکرد و ناکام ماند.

«جویل ماتیپ» که در دقیقه 67 جانشین «آلکساندر آرنولد» شد، 10 دقیقه پس از ورود به زمین گل تساوی بخش لیورپول را با ضربه سر درون دروازه حریف جای داد و بازی را به تساوی کشاند.

در دقیقه 90 صلاح در موقعیت گلزنی قرار گرفت اما «کاریل واکر» ضربه او را درآستانه ورود به دروازه به بیرون فرستاد و مانع از گلزنی این بازیکن شد.

ترکیب منچستر سیتی:

کلودیو براوو، واکر، استونز، اوتامندی، زینچنکو، رودری، سیلوا، دی بروینه، سانه، برناردو، رحیم استرلینگ.

ترکیب لیورپول:

آلیسون بکر، الکساندر آرنولد، گومز، ویرژیل فان دایک، روبرتسون، فابینیو، هندرسون، وینالدوم، اوریگی، محمد صلاح و فیرمینیو.

تیم منچسترسیتی در ابتدای فصل گذشته نیز با شکست 2 بر صفر چلسی این جام را به‌دست آورده بود.

منبع: ایرنا


اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها