تلاش‌ سرخ‌ها برای ماندن بازیکن بیمار در پرسپولیس

برای بازیکن مد نظر پرسپولیس که در تست‌های پزشکی رد شد بلیت برگشت به کشورش تهیه نشده است!

تلاش‌ سرخ‌ها برای ماندن بازیکن بیمار در پرسپولیس
کد خبر: 327787
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۰:۲۲:۲۳

اعتمادآنلاین| ‎ مودیبو مایگا بازیکن اهل کشور مالی بامداد پنجشنبه به تهران آمد تا در صورت پشت سر گذاشتن تست‌های پزشکی با موفقیت، با عقد قراردادی به تیم فوتبال پرسپولیس ملحق شود اما این بازیکن در نهایت و بعد از دو روز، در تست‌های پزشکی مردود شد و کالدرون سرمربی پرسپولیس روز گذشته در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد که برای تقویت خط حمله سرخ‌پوشان به دنبال گزینه‌های دیگری خواهند بود.

با رد شدن مایگا در تست‌های پزشکی، این بازیکن باید کشورمان را ترک می‌کرد اما در اقدامی عجیب هنوز برای مایگا بلیت بازگشت به کشورش تهیه نشده و برخی از افراد در پرسپولیس تلاش می کنند تا بتوانند به هر طریقی شده زمینه حضور مایگا را در این تیم فراهم کنند!

قرار است یک تیم پزشکی دیگر معاینات مجددی روی این بازیکن مالیایی انجام دهند تا اگر راهی وجود داشت مایگا با عقد قراردادی پرسپولیسی شود! مایگا با مشکل هپاتیت و مصدومیت از ناحیه مچ پا روبروست و به این خاطر در تست‌های پزشکی رد شد.

تلاش‌هایی در جریان است تا حضور این بازیکن که بیماری هپاتیت دارد بتواند به پرسپولیس بپیوندد. این احتمال هم وجود دارد تا به دلیل مشکل مچ پای این بازیکن، بند فسخی در قرارداد این بازیکن لحاظ شود تا اگر مشکلی به وجود آمد قرارداد مایگا بدون خسارت، از سوی پرسپولیس فسخ شود. با این شرایط هنوز پرونده مایگا در پرسپولیس بسته نیست و شاید این بازیکن که فعلا در تهران ماندگار شده را در پیراهن سرخ ببینیم!

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها