کد خبر: 327806
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۰:۴۲:۴۸
| |

سیدمحمود دعایی:

ظریف یک تنه و یک سره در برابر گاندوهای داخلی و کابوهای خارجی ایستاد/ ظریف پدیده عصر ماست

سید محمود دعایی در نخستین نشست خبری وزیر امور خارجه گفت: ظریف هرچه بیشتر گذشت، به دین و ایران باورمندتر شد. ظریف پدیده عصر ماست. او بهترین، کارداراترین و شایسته‌ترین وزیر امور خارجه از عهد خارجه تاکنون است. او در مذاکره با شش قدرت جهانی با قدرت بیرون آمد.  

ظریف یک تنه و یک سره در برابر گاندوهای داخلی و کابوهای خارجی ایستاد/ ظریف پدیده عصر ماست
کد خبر: 327806
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۰:۴۲:۴۸

اعتمادآنلاین| سیدمحمود دعایی در نخستین نشست خبری وزیر امور خارجه بیان کرد: دیرپاترین مسئولی هستیم که بعد از انقلاب در یک سمت دوام آورده‌ام. من چهل است که با حکم امام (ره) و تمدید رهبری در روزنامه اطلاعات هستم و سعی کردم اوامر و وصایا امام (ره) را به دقت عمل کنم.


وی با بیان اینکه شایسته بود خواهران و برادران داخلی در این جلسه صحبت می‌کردند، اظهار داشت: آقای ظریف من شما را خیلی دوست دارم. می‌دانم آقای ظریف تعریف از خود برنمی‌تابند و به شدت فرهیخته و افتاده هستند. تاریخ گواهی می‌دهد افراد بزرگ چه رنج‌هایی گرفتار شدند و از طعن‌ها و کین‌های دوست و دشمن برخودار شدند.


مدیرمسئول روزنامه اطلاعات تصریح کرد: ظریف هرچه بیشتر گذشت، به دین و ایران باورمندتر شد. ظریف پدیده عصر ماست. او بهترین، کاردارترین و شایسته‌ترین وزیر امور خارجه از عهد خارجه تاکنون است. او در مذاکره با 6 قدرت جهانی با قدرت بیرون آمد.


دعایی ادامه داد: ما به او مدیون هستیم. او می‌توانست پس از تحصیل در آمریکا، در همان کشور صاحبت کرسی در دانشگاه‌ها شود، مسئولیتی نپذیرد و جوانی و میانسالی‌اش را صرف دعواها نکند، می‌توانست پس از برجام، بار مسئولیت را پس از اوج کامیابی به زمین بگذارد ولی یک تنه در برابر امواج بلاها ایستاد و سینه در برابر طعن‌ها و دشمنی‌ها ایستاد که در نهایت تحریم شد.


وی با بیان اینکه این تحریم نشانه کارآمدی اوست، خاطرنشان کرد: ما به او مدیون هستیم که در برابر بدترین فشارها ایستادگی کرده و آرامش و آسایش را انتخاب نکرد و بار مسئولیت را زمین نگذاشت. مفتخریم بدترین دشمن درباره او می‌گوید وقتی او در تلویزیون دیدم گفتیم قطعا ما بازنده‌ایم. مفتخریم او ایرانی متدین و ایران پرست است. مفتخریم رهبر انقلاب دین‌باوری، میهن‌پرستی و... او را ستوده و به او اعتماد کامل دارد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها