کد خبر: 327825
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۱:۱۶:۰۰
| |

پاتریس اورا:

مشکل پوگبا سبک زندگی‌اش است

مدافع فرانسوی سابق منچستریونایتد از درگیری معروف خود با سوارس سخن گفت و به بیان مشکل پل پوگبا در این تیم پرداخت.

مشکل پوگبا سبک زندگی‌اش است
کد خبر: 327825
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۱:۱۶:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ پاتریس اورا، مدافع فرانسوی سابق منچستریونایتد که به بیان اظهارات صریح معروف است، تصمیم گرفت وارد حیطه مربیگری شود و خداحافظی خودش را از فوتبال رسما اعلام کرد.

او اکنون در صحبت‌هایی درباره درگیری معروفی که با لوئیس سوارز داشت گفت: از سوارس نفرت ندارم و هیچ‌وقت از او نفرت نداشتم. یک زمانی دوست داشتم با مشت به صورتش بکوبم ولی غیر ممکن است از کسی نفرت داشته باشم. نمی‌دانم سوارس نژادپرست است یا خیر ولی او از آن کلمه نژادپرستانه استفاده کرد. پیام‌های تهدیدآمیز زیادی دریافت کردم و مدت‌ها با محافظ رفت و آمد می‌کردم. این شرایط برای من و خانواده‌ام آسان نود. ما با هم درگیری داشتیم که تمام شده است و دیگر به آن اتفاقات فکر نمی‌کنم. آن اتفاق مربوط به گذشته است و باز هم می‌گویم حتی یک زمان من از سوارس به عنوان یکی از بهترین مهاجم‌ها یاد کردم و نمی‌توانم از او بدم بیاید.

او در ادامه صحبت‌های خود گفت: من انگلیس را دوست دارم اینجا کسی با کسی کاری ندارد ولی از وقتی اینجا آمدم چیزهای عجیب زیادی دیدم. در ایتالیا نیز همین‌طور است ولی وقتی وارد ورزشگاه‌ها می‌شوید با قشری مواجهید که انگار هیچ چیز نمی‌فهمند و توهین‌های نژادپرستانه رخ می‌دهد.

مدافع سابق یونایتد درباره مشکل پل پوگبا در یونایتد گفت: من مشکل پوگبا را در سبک زندگی می‌بینم. او خودروهای گران‌قیمت سوار می‌شود و خانه‌های لوکس و چنین فضایی دارد که باعث حسادت افراد می‌شود. حتی وقتی او در زمین بازی خوب بازی می‌کند هم کسی به پوگبا اهمیت نمی‌دهد. من به پوگبا گفتم اگر در سبک زندگیت چیزی باعث می‌شود عملکرد فنی تو زیر سوال برود، آن را ترک کن. پول هیچ‌وقت برای من مهم نبود حتی وقتی مدرسه می رفتم تمام پولم را به مادرم می‌دادم. پول نمی‌تواند شما را درمان کند، نمی‌تواند باعث خوشحالی شود و همه چیز نیست. من فکر می‌کنم چنین مسائلی است که روی پوگبا تاثیر بدی گذاشته است.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها