الیاس حضرتی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد

جلسه ویژه کمیسیون اقتصادی برای بررسی حذف 4 صفر از پول ملی

رییس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت که این کمیسیون در جلسه فردا (سه‌شنبه) با رئیس کل بانک مرکزی و معاون وزیر اقتصاد به بررسی موضوع حذف چهار صفر از پول ملی خواهد پرداخت.

جلسه ویژه کمیسیون اقتصادی برای بررسی حذف 4 صفر از پول ملی
کد خبر: 327873
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۲:۵۷:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی اظهار کرد: با توجه به اهمیت مصوبه اخیر هیئت دولت در مورد حذف چهار صفر از پول ملی که تصمیم مهمی است و بازتاب های زیادی در جامعه دارد تصمیم گرفتیم علی‌رغم اینکه همکاران نماینده ما در تعطیلات مجلس و هفته سرکشی به حوزه‌های انتخابیه قرار دارند، فردا(سه‌شنبه) جلسه‌ ویژه‌ای را در کمیسیون اقتصادی برای بررسی این موضوع برگزار کنیم.

وی افزود: در این جلسه از آقای همتی رئیس کل بانک مرکزی و معاون اقتصادی وزیر اقتصاد دعوت کردیم تا توضیحات مبسوط و مفصلی را در مورد مبانی نظری و علت طرح این لایحه ارائه کنند و موضوع در کمیسیون به بحث و بررسی گذاشته شود.

حضرتی یادآور شد: علی‌رغم تحلیل هایی که از طرف مخالفان و موافقان حذف چهار صفر مطرح شد نه سخنگوی دولت نه احدی از وزرا صحبتی در این باره نکردند تا مبنای این تصمیم‌گیری را تشریح کنند لذا ما در کمیسیون این جلسه را برگزار خواهیم کرد تا مردم و نمایندگان در جریان این تصمیم قرار بگیرند و مجلس پیش از ارائه لایحه از سوی دولت، اطلاعات اولیه را در این باره کسب کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها