کد خبر: 327911
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۴:۰۳:۰۸
| |

دادگاه متهمانی با 1379 پرونده کلاهبرداری برگزار شد

اولین جلسه رسیدگی به اتهامات 6 نفر از متهمان شرکت‌های آرمان پرشین پارس، شرکت بین الملل کارما و شرکت کارما آغاز شد.

دادگاه متهمانی با 1379 پرونده کلاهبرداری برگزار شد
کد خبر: 327911
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۴:۰۳:۰۸

اعتمادآنلاین| ‌ قاضی قاسمی در اولین جلسه رسیدگی به اتهامات 6 نفر از متهمان شرکت‌های آرمان پرشین پارس، شرکت بین الملل کارما و شرکت کارما گفت: این متهمان در 1379 فقره کلاهبرداری مشارکت داشتند که از طریق تبلیغ عامه برای فروش خودرو اقدام به کلاهبرداری به مبلغ 76 میلیارد و 104 میلیون تومان کرده اند.

این قاضی دادگاه اضافه کرد: انتشار بدون ذکر هویت کامل متهمان در رسانه ها بلامانع است. صدها شاکی در جلسه دادگاه و بیرون از محکمه نظاره‌گر برگزاری این جلسه هستند.

نماینده دادستان در ابتدای جلسه گفت: این پرونده 6 متهم دارد که سه متهم آن شخص حقیقی و سه متهم آن از اشخاص حقوقی هستند.

او با قرائت مشخصات سه متهم ردیف اول بیان کرد: متهمان ردیف چهارم تا ششم شرکت آرمان پرشین پارس شرکت فیلار بین الملل کارما و شرکت کارما هستند.

قاسمی اتهام این افراد را مشارکت در کلاهبرداری به میزان 76 میلیارد و 104 میلیون تومان دانست و گفت: این افراد به عنوان مدیران سه شرکت با توسل به وسایل و عملیات و مانورهای متقلبانه از طریق انتشار آگهی و تبلیغات گسترده در روزنامه‌ها شاکیان را به امور واهی امیدوار کرده و از طریق دادن وعده های واهی مبادرت به اخذ وجوه کلان از شاکیان کرده‌اند.

او تعداد شاکیان این پرونده را هزار و 380 نفر دانست و با 15 دلیل به بیان عناصر اثبات کننده ارکان مادی و معنوی جرم متهمان پرداخت.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها