کد خبر: 327945
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۴:۵۳:۲۶
| |

اتلتیکو به دنبال اثبات تخلف بارسا

باشگاه اتلتیکومادرید با ارائه یک ایمیل به دنبال اثبات حقانیت خود در ماجرای تخلف بارسلونا در جذب گریزمان است.

اتلتیکو به دنبال اثبات تخلف بارسا
کد خبر: 327945
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۴:۵۳:۲۶

اعتمادآنلاین| ‌ پس از اینکه باشگاه بارسلونا در روزهای اول ماه جولای با پرداخت رقم فسخ 120 میلیون یورویی فسخ قرارداد آنتوان گریزمان، این مهاجم فرانسوی را با قراردادی پنج ساله از اتلتیکومادرید به خدمت گرفت، باشگاه مادریدی با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد باشگاه بارسلونا برای فسخ قرارداد این مهاجم فرانسوی باید 80 میلیون یوروی دیگر بپردازد. باشگاه اتلتیکومادرید مدعی شد در زمان توافق گریزمان با بارسلونا - پیش از تاریخ اول جولای - رقم فسخ قرارداد این بازیکن 200 میلیون بوده و به همین خاطر برای احقاق حق خود مراحل قانونی را طی خواهد کرد.

اکنون نشریه «ال‌موندو» چاپ کاتالونیا خبر می‌دهد؛ باشگاه اتلتیکومادرید ایمیلی به دست آورده که در آن با تمام جزئیات نشان می‌دهد باشگاه بارسلونا پیش از تاریخ اول جولای با گریزمان به توافق برای امضای قرارداد رسیده است. این ایمیل نشان می‌دهد که توافق بین طرفین در ماه مارس 2019 صورت گرفته و اگر این موضوع توسط مراجع قانونی تأیید شود، باشگاه بارسلونا باید 80 میلیون یوروی دیگر به اتلتیکومادرید بپردازد. منابع نزدیک به باشگاه بارسلونا اما می‌گویند که هیچ مدرکی مبنی بر تأیید مذاکره مستقیم باشگاه بارسلونا و این مهاجم فرانسوی در زمان مورد بحث وجود ندارد.


پیش از این شبکه رادیویی «اوندا سِرو» اسپانیا مدعی شده بود که دو باشگاه بارسلونا و اتلتیکومادرید این پرونده را به طور غیررسمی حل و فصل کرده‌اند و قصدی برای بازگشایی آن ندارند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها