کد خبر: 327966
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۵:۴۰:۳۶
| |

امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران:

توسعه تجهیزات بدون سرنشین در دستور کار است

فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران (نهاجا) گفت:‌ برای ارتقا توان رزمی نیروی هوایی توسعه و به کارگیری تجهیزات بدون سرنشین را در دستور کار داریم.

توسعه تجهیزات بدون سرنشین در دستور کار است
کد خبر: 327966
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۵:۴۰:۳۶

اعتمادآنلاین| امیر عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران دوشنبه در مراسم اختتامیه جشنواره مالک اشتر نهاجا که در ستاد فرماندهی این نیرو برگزار شد، بیان کرد: در استای ارتقا توان نهاجا اهداف همچون به‌کارگیری سامانه‌های هوشمند در همه سطوح به ویژه مهمات را در دستور کار داریم.

وی اعلام کرد: به منظور بالا بردن توان رزمی نیروی هوایی توسعه و به ‌کارگیری همزمان تجهیزات بدون سرنشین ها در کنار هواپیماهای با سرنشین را پیگیری می‌کنیم.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در بخش دیگری از صحبت های خود با اشاره به تاثیر نیروی انسانی در این نیرو گفت: بر اساس تاکیدات فرماندهی کل قوا به تربیت نیروی انسانی با کیفیت توجه ویژه‌ای داریم

نصیرزاده افزود: در جنگ خلیج فارس که همه می‌گفتند آمریکا بر آسمان عراق مسلط شده است، 200 جنگنده عراقی پرواز کردند و در جای دیگری فرود آمدند؛ اگر تنها بیست فروند از این هواپیماها خلبانان ولایی داشتند، می‌توانستند ضربه محکمی به آمریکایی‌ها بزنند؛ اینجا اهمیت نیروی انسانی مشخص می شود.

وی عنوان کرد: در بدنه نیروی هوایی ارتش به دنبال نهادینه سازی فرهنگ سازمانی آمیخته به آداب اسلامی هستیم؛ فرهنگ سازمانی مانندهوایی است که مجموعه تنفس می کند.

فرمانده نیروی هوایی مهارت افزایی کارکنان را یکی از اولویت های نیروی هوایی دانست و گفت: مدرسه مدیریت جهادی در دانشگاه شهید ستاری ایجاد شده است تا کسانی که می خواهند درجه سرتیپی بگیرند، این دوره را بگذرانند.

در این مراسم از فرمانده‌های نمونه در حوزه‌های مختلف ستادی و عملیاتی نیروی هوایی ارتش تقدیر شد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها