کد خبر: 327978
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۶:۰۴:۱۰
| |

حسینی کیا عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه پاسخ داد:

حذف 4 صفر از پول ملی در مجلس رای می‌آورد؟

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه گفت: بعید است حذف چهار صفر از پول ملی در مجلس شورای اسلامی رای بیاورد، مگر اینکه به حذف سه یا دو صفر اصلاح شود.

حذف 4 صفر از پول ملی در مجلس رای می‌آورد؟
کد خبر: 327978
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۴ ۱۶:۰۴:۱۰

اعتمادآنلاین| حجت الاسلام سیدجواد حسینی‌کیا، با اشاره به تصمیم دولت برای حذف چهار صفر از پول ملی، موافقت مجلس شورای اسلامی را با آن بعید دانست و اظهار کرد: این لایحه در مجلس رای نمی‌آورد.

وی ادامه داد: حذف چهار صفر از پول ملی تصمیم عجولانه‌ای است و نیاز دارد با همفکری مجلس شورای اسلامی بررسی دقیق و کارشناسانه تری روی آن صورت بگیرد.

نماینده سنقر و کلیایی در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با اجرای این طرح قدرت خرید مردم و ارزش پول ملی به هیچ عنوان تقویت نمی‌شود، ابراز عقیده کرد: نتیجه برعکسی را هم شاهد خواهیم بود و بار روانی حذف صفرها از پول ملی باعث افت بیشتر ارزش پول خواهد شد.

حسینی‌کیا تاکید کرد: وقتی که 10 هزار تومانی دست مردم به یک تومان تبدیل شود، حتما جو روانی منفی به همراه خواهد داشت و به مشکلات اقتصادی دامن می‌زند.

وی معتقد است، شرایط کنونی جامعه ظرفیت پذیرش حذف چهار صفر را ندارد، مگر آنکه به حذف دو یا سه صفر اصلاح شود.

این نماینده مجلس با اشاره به اینکه باید از روش‌های دیگری برای تقویت ارزش پول ملی وارد شد، عنوان کرد: برای این منظور نیازمند اصلاح ساختارهای اقتصادی و پولی کشور هستیم.

حسینی‌کیا با بیان اینکه اجرای طرح حذف صفر از پول ملی نیازمند صرف زمان و هزینه است، یادآور شد: هم اکنون در کشور اولویت‌های مهمتری داریم که دولت باید برای آنها وقت بگذارد.

وی اظهار کرد: بیکاری، تعیین تکلیف واردات کالاهای اساسی، جلوگیری از فعالیت باندهای مافیایی در بخش‌های مختلف کشور و... از اولویت‌هایی است که دولت باید به جای حذف صفر از پول ملی بر روی آنها تمرکز کند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها