گردهمایی مادران خشمگین روبروی کاخ سفید

صد‌ها نفر از مادران آمریکایی با برگزاری تظاهرات اعتراض آمیز رو‌به‌روی کاخ سفید، اجرای اصلاحات فوری را در قانون خرید و فروش و نگهداری سلاح گرم خواستار شدند.

گردهمایی مادران خشمگین روبروی کاخ سفید
کد خبر: 328103
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۰۹:۳۶:۴۸

اعتمادآنلاین| صد‌ها نفر از مادران آمریکایی با برگزاری تظاهرات اعتراض‌آمیز رو‌به‌روی کاخ سفید، اجرای اصلاحات فوری را در قانون خرید و فروش و نگهداری سلاح گرم خواستار شدند.

صد‌ها نفر از اعضا و هواداران گروه «مادران خواهان اقدام برای حساسیت نشان دادن به سلاح در آمریکا» روز شنبه پس از تیراندازی‌های مرگبار در تگزاس و اوهایو و کشته و زخمی شدن بیش از 80 نفر از جمله زنان و کودکان، روبروی اقامتگاه رسمی دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در کاخ سفید گردهم آمدند و شعار‌هایی در حمایت از اصلاح قانون خرید و فروش و نگهداری سلاح گرم سردادند.

ربکا سیکل به رویترز گفت: «ما برای شرکت در همایشی به واشنگتن آمده بودیم و قرار بود شام را در آن همایش صرف کنیم، اما با شنیدن اخبار (تیراندازی) در ال پاسو دیگر نتوانستیم در هتل بمانیم از این رو به سوی کاخ سفید راهپیمایی کردیم.»

ترامپ روز دوشنبه در واکنش به تیراندازی‌های ال پاسو و دیتون پیشنهاد کرد نظارت سخت گیرانه‌تری بر اینترنت اعمال شود، وضع سلامت روحی و روانی افراد بررسی شود و کاربرد مجازات اعدام گسترش یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها