کد خبر: 328114
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۰۹:۴۸:۲۰
| |

توصیه والدراما به خامس؛ از مادرید برو

اسطوره تیم ملی فوتبال کلمبیا به هموطنش توصیه کرد خیال ماندن در جمع کهکشانی‌ها را از سر خارج کند.

توصیه والدراما به خامس؛ از مادرید برو
کد خبر: 328114
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۰۹:۴۸:۲۰

اعتمادآنلاین| ‌ کارلوس والدراما ستاره سابق تیم ملی کلمبیا معتقد است که خامس رودریگس باید به دوران حضورش در رئال مادرید پایان دهد و به فکر پیوستن به یک تیم جدید باشد.

به نظر می‌رسد که زین‌الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در برنامه‌هایش برای فصل آینده جایی برای خامس رودریگس ندارد اما مدیران باشگاه با خروج او به عنوان بازیکن قرضی مخالف هستند و این در حالیست که از ناپولی به عنوان اصلی‌ترین مشتری بازیکن سابق موناکو یاد می‌شود.

والدراما درباره وضعیت خامس گفت: باید به او اجازه بدهند که به تیمی دیگر برود. سرمربی تیم او را نمی‌خواهد و اگر در رئال بماند، به او بازی نخواهد رسید.

اسطوره فوتبال کلمبیا، زیدان را مسبب اصلی بیرون رانده شدن خامس از جمع بازیکنان رئال مادرید دانست و افزود: هواداران رئال مادرید زمانی که خامس برگشت جشن گرفتند. رئیس باشگاه هم خوشحال شد اما زیدان او را نمی‌خواهد. اگر خامس بماند نمی‌تواند بازی کند، پس به نفع خامس است که از رئال مادرید برود. شاید خیلی‌ها از بازگشت خامس به رئال مادرید خوشحال شوند اما در نهایت کسی که ترکیب را می‌چیند سرمربی تیم است و او هم خامس را نمی‌خواهد.

برنامه ناپولی جذب قرضی خامس با بند خرید قطعی است اما تا کنون پیشرفت محسوسی در روند مذاکرات طرفین حاصل نشده است و طرف ایتالیایی حاضر نیست 42 میلیون یورویی که رئال مادرید می‌خواهد را به صورت یکجا پرداخت کند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها