کد خبر: 328194
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۲:۰۰:۰۰
| |

الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، خبر داد:

لایحه مالیات بر ارزش افزوده را بعد از سه سال بررسی در کمیسیون اقتصادی، به صحن فرستادیم/ مخالف حذف چهار صفر از پول ملی هستم

الیاس حضرتی، رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس، گفت: مخالف حذف چهار صفر از پول ملی هستم مگر اینکه دلایل قوی بشنوم. تاکنون از سوی دولت تنها خبر حذف چهار صفر از پول ملی مطرح شده و کسی دلایل و مبانی این تصمیم را عنوان نکرده است.

لایحه مالیات بر ارزش افزوده را بعد از سه سال بررسی در کمیسیون اقتصادی، به صحن فرستادیم/ مخالف حذف چهار صفر از پول ملی هستم
کد خبر: 328194
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۲:۰۰:۰۰

اعتمادآنلاین| الیاس حضرتی، نماینده تهران و رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی، در جمع خبرنگاران، از ارائه لایحه مالیات بر ارزش افزوده به هیات رئیسه مجلس پس از سه سال بررسی در کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد و گفت: بررسی لایحه مالیات بر ارزش افزوده امروز به اتمام رسید و آن را تحویل هیات‌رئیسه می‌دهیم تا در دستور کار صحن علنی مجلس قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی اعتمادآنلاین ، الیاس حضرتی عنوان کرد: لایحه مالیات بر ارزش افزوده تغییراتی داشت که به صورت مبسوط در مورد ویژگی‌های این لایحه و مطالبی که در خدمت تولید، صادرات و سرمایه‌گذاری است، برای مردم توضیح خواهم داد.

این نماینده مجلس همچنین، به جلسه عصر امروز کمیسیون اقتصادی مجلس به منظور حذف چهار صفر از پول ملی اشاره کرد: امروز قرار است حذف چهار صفر از پول ملی را با حضور رئیس کل بانک مرکزی و کارشناسانی از وزارت اقتصاد و دارایی در کمیسیون اقتصادی بررسی کنیم و دولت مبانی و دلایل خود را در خصوص حذف چهار صفر برای ما تشریح کند.

حضرتی در پاسخ به سوال خبرنگار اعتمادآنلاین، مبنی بر موافقت یا عدم موافقت با حذف چهار صفر از پول ملی، عنوان کرد: مخالف حذف چهار صفر از پول ملی هستم مگر اینکه دلایل قوی بشنوم. تاکنون از سوی دولت تنها خبر حذف چهار صفر از پول ملی مطرح شده و کسی دلایل و مبانی این تصمیم را عنوان نکرده است.

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان، دلایل مخالفتش با حذف چهار صفر از پول ملی را مطرح کرد: معتقدم به دلیل شرایط تورمی کنونی، پایین بودن ارزش پول، مشکلات صادرات و رکود، حذف چهار صفر فایده ندارد و تنها هزینه‌زاست.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها