کد خبر: 328198
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۱:۴۷:۲۸
| |

حقوق عقب‌افتاده نیروهای جنگل‌های شمال چه زمانی پرداخت می‌شود؟

رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری گفت: حقوق عقب افتاده قرقبانان و نگهبانان جنگل‌های شمال به زودپرداخت می‌شود.

حقوق عقب‌افتاده نیروهای جنگل‌های شمال چه زمانی پرداخت می‌شود؟
کد خبر: 328198
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۱:۴۷:۲۸

اعتمادآنلاین| ‌ ابتدای امسال بود که سازمان جنگل‌ها اعلام کرد که قصد برگزاری مناقصه بین شرکت‌های بهره‌بردار از جنگل‌های شمال را دارد تا از بین آن‌ها نیروهای حفاظتی متعهد را انتخاب کند اما برگزاری این مناقصه و انتخاب برنده آن ماه‌ها طول کشید و این وضعیت سبب شد که نگهبانان و قرق‌بانان جنگل‌های شمال از هشت ماه گذشته تاکنون دستمزدی دریافت نکرده‌ باشند.

خلیل آقایی - رییس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری با بیان اینکه سازمان جنگل‌ها به‌طور مستقیم پولی به نگهبانان و قرقبانان پرداخت نمی‌کند، تصریح کرد: این سازمان بودجه را در اختیار شرکت‌های بهره‌بردار قرار می‌دهد و آن‌ها حقوق نگهبانان و قرقبانان را می‌پردازد.

وی افزود: متاسفانه به دلیل مسائل و مشکلات مالی کشور، چندین ماه است که سازمان جنگل‌ها بودجه‌ای برای پرداخت حقوق نگهبانان و قرقبانان جنگل دریافت نکرده است البته برخی شرکت‌های بهره‌بردار از تمکن مالی خوبی برخوردار هستند و حقوق این افراد را پرداخته کرده‌اند. در واقع در این مورد ما باید بدهی خود به این شرکت‌ها را پرداخت کنیم.

آقایی در پایان گفت: در حال رایزنی در رابطه با این موضوع هستیم و به‌زودی حقوق عقب افتاده نگهبانان و قرقبانان جنگل‌های شمال پرداخت می‌شود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها