کد خبر: 328216
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۲:۲۰:۵۶
| |

رضا یزدانی به فدراسیون کشتی نامه نوشت

مربی تیم ملی کشتی آزاد گفت: رضا یزدانی در نامه‌ای به فدراسیون کشتی اعلام کرده به دلیل بیماری و یکسری از مشکلات دیگر نمی‌تواند در تورنمنت گرجستان کشتی بگیرد.

رضا یزدانی به فدراسیون کشتی نامه نوشت
کد خبر: 328216
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۲:۲۰:۵۶

اعتمادآنلاین| ‎ ابراهیم مهربان، درباره دلیل غیبت رضا یزدانی در تورنمنت گرجستان با وجود درخواست و تاکید کادر فنی مبنی بر لزوم محک او در تورنمنت خارجی پیش از رقابت‌های جهانی، اظهار کرد: کادر فنی با توجه به شرایط کشتی‌گیران صلاح دید برخی نفرات را به ترونمنت گرجستان اعزام کند که رضا یزدانی نیز یکی از این نفرات بود. او روز گذشته در نامه‌ای به فدراسیون اعلام کرده به دلیل بیماری و یکسری از مشکلات دیگر نمی‌تواند در این تورنمنت کشتی بگیرد.

مربی تیم ملی کشتی آزاد افزود: کادر فنی منتظر اعلام نظر کمیته پزشکی فدراسیون درباره وضعیت رضا یزدانی است تا پس از آن در این‌باره اعلام نظر کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این امکان وجود دارد نام رضا یزدانی از رقابت‌های جهانی 2019 قزاقستان کنار گذاشته شود، گفت: رضا یزدانی نام بزرگی در کشتی ایران و جهان است و همه باید احترام او را حفظ کنند و او را تکریم کنند اما هنوز نام هیچ کشتی‌گیری برای حضور در رقابت‌های جهانی قطعی نشده و کادر فنی پس از بررسی دقیق فاکتورهای لازم همچون حضور در اردو، وضعیت بدنی کشتی گیران، نظم و انضباط، نحوه تمرینات و ...نسبت به انتخاب نفرات نهایی اقدام خواهد کرد. یکی از فاکتورها برای انتخاب برخی نفرات نیز ممکن است حضور در تورمنت خارجی باشد و بر همین اساس نیز اسامی نفرات اعزامی به تورنمنت گرجستان از جمله رضا یزدانی اعلام شد.

مهربان در واکنش به این موضوع که شنیده می‌شود کادر فنی در نامه‌ای به فدراسیون از این اقدام یزدانی گلایه کرده است، گفت: نه این موضوع صحت ندارد.بحث خاصی در اینباره مطرح نیست و همانطور که گفتم یزدانی در نامه‌ای به فدراسیون بیماری را دلیل نرفتن به تورنمنت گرجستان اعلام کرده و کمیته پزشکی در اینباره اظهار نظر خواهد کرد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها