کد خبر: 328268
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۳:۴۹:۲۷
| |

ناینگولان:

به اینتر ثابت می‌کنم اشتباه کرده است

«راجا ناینگولان» پس از پیوستن به کالیاری با قراردادی قرضی با اشاره به اتفاقات رخ داده در اینترمیلان، گفت: به اینتر ثابت می‌کنم که در مورد من اشتباه کرده است.

به اینتر ثابت می‌کنم اشتباه کرده است
کد خبر: 328268
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۳:۴۹:۲۷

اعتمادآنلاین| ‌ ناینگولان پس از قرار گرفتن در فهرست مازاد «آنتونیو کونته»، روز گذشته با قراردادی قرضی برای مدت یک فصل به تیم اسبق خود یعنی کالیاری ملحق شد.

بازیکن بلژیکی که فصل گذشته با قراردادی به ارزش 38 میلیون یورو از آ.اس رم به نراتزوری پیوسته بود پیش از پیوستن به تیم پایتخت نشین ایتالیا در سال 2014، به مدت چهار سال در کالیاری عضویت داشت.

ناینگولان که در اینتر به دلیل مصدومیت و نوسان زیاد تقلای زیادی برای رسیدن به ترکیب اصلی و تاثیرگذاری کرد، در مصاحبه ای اظهار داشت: از رئیس باشگاه کالیاری نهایت سپاس را دارم چرا که او کاری را در حق من انجام داد که غیرممکن بود.

وی ادامه داد: او مرا متقاعد کرد؛ می‌دانم هویت این باشگاه چیست و باید بجنگیم و آماده مبارزه هستم. پیشنهادهای دیگری هم داشتم اما انتخاب کار سختی نبود؛ گاهی اوقات شرایطی پیش می‌آید که انتخاب کردن را برای شما راحت می‌کند.

ناینگولان افزود: اشتیاق برای نوشتن برگ تازه ای در تاریخ باشگاه و اتفاقات خارج از زمین فوتبال این کار را تسهیل کرد؛ مسیر گذشته‌ام در این تیم را به یاد دارم. با بازیکنان رابطه فوق العاده‌ای داشتم و می‌دانم چه بازیکنان شگفت‌انگیزی در آن حضور دارند؛ انرژی زیادی دارم، تصمیم اینتر را پذیرفتم و همه چیز به من بستگی دارد تا ثابت بکنم آنها اشتباه کردهاند؛ در کالیاری بقا اولویت است اما با این مجموعه رویابافی شهامت زیادی نمی‌خواهد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها