روایت سید محمود علوی، وزیر اطلاعات از فعالیت‌های این وزراتخانه:

دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند/ اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست/ بسیاری از مأموریت‌ها را نمی‌توانیم بیان کنیم

وزیر اطلاعات گفت: اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست، بلکه تروریست‌ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند.

دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان(عج) بترسند/ اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست/ بسیاری از مأموریت‌ها را نمی‌توانیم بیان کنیم
کد خبر: 328306
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۵:۰۷:۰۰

اعتمادآنلاین| سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات روز سه شنبه در همایش ائمه جمعه استان اصفهان اقدامات تامین امنیت را تعطیل‌بردار ندانست و گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) در عرصه‌های مختلف به توفیقات خوبی رسیدند که بیان آن خوشحال‌کننده است و در مناسبت‌های مختلف به تصمیم سازان نظام ارائه می‌شود. این وزراتخانه برای مردم ایران اسلامی امنیت‌آور و برای دشمنان نظام اسلامی رعب‌آور است.

وزیر اطلاعات افزود: حکومت برای مردم تشکیل می‌شود و بر اساس فرهنگ اسلامی، امنیت، عدالت، کرامت، معیشت و حرمت باید برای همه آحاد جامعه تأمین شود، بنابراین سرلوحه اقدامات وزارت اطلاعات از همان ابتدا تاکنون سه اصل شرع، قانون و اخلاق قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام علوی گفت: در فعالیت‌های اطلاعاتی کار باید در چارچوب شرع باشد و اینگونه عمل کردن موجبات آسیب را فراهم نمی‌کند و آمیختن اقدامات اطلاعاتی با اخلاق پیش‌برنده کارهاست.

وی آینده‌پژوهی و پیشگیری از بحران و جلوگیری از تبدیل بحران‌ها به مسائل اجتماعی و سیاسی و اطلاع‌رسانی به مسئولان را مهمترین وظایف سربازان گمنام امام زمان(عج) دانست و افزود: اسم وزارت اطلاعات برای خودی‌ها رعب‌آور نیست، بلکه تروریست‌ها و دشمنان باید از هیمنه سربازان گمنام امام زمان بترسند.

وزیر اطلاعات با اشاره به نمونه‌هایی از اقدامات و موفقیت‌های وزارت اطلاعات گفت: بسیاری از مأموریت‌های وزارت اطلاعات قابل بیان نیست، اما به‌صورت حرفه‌ای متقن و مستند انجام می‌شود.

حجت‌الاسلام علوی اقدامات دانش‌پایه اطلاعاتی، تقویت امکانات فنی و عملیاتی، افزایش دانش‌آموختگان دانشگاه تخصصی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در دولت یازدهم و دوازدهم بیان کرد و گفت: اکنون وزارت اطلاعات در بین سرویس‌های اطلاعاتی جهان در جایگاه ممتاز قرار دارد.

وی بر شناسایی عوامل نفوذی تاکید کرد و افزود: به لطف خدا سربازان گمنام امام زمان (عج) در شناسایی این افراد دارای تخصص حرفه‌ای هستند و اقدامات آنان را زیر ذره‌بین دارند.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها