فیلم‌نامه ایرانی نامزد جشنواره پاریس شد

فیلم‌نامه کوتاه «سور بُز» نوشته سعید زمانیان نامزد دریافت جایزه بهترین فیلمنامه کوتاه از نهمین جشنواره «هنر و فیلم پاریس» در کشور فرانسه شد.

فیلم‌نامه ایرانی نامزد جشنواره پاریس شد
کد خبر: 328325
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۵:۴۸:۲۲

اعتمادآنلاین| در این دوره از جوایز سینمایی «هنر و فیلم پاریس» که به صورت سالانه در شهر پاریس برگزار می‌شود، 1407 اثر از 63 کشور جهان ثبت نام کرده‌اند و در نهایت 23 کشور در رقابت نهایی حضور خواهند داشت. فیلم کوتاه «سور بُز» در شاخه بهترین فیلمنامه کوتاه نامزد کسب جایزه از این رویداد شده است.

اختتامیه این جشنواره 23 سپتامبر (اول مهر) در سالن گراند رکس، بزرگترین سالن سینما در اروپا برگزار می‌شود.

این فیلم کوتاه به نویسندگی و کارگردانی سعید زمانیان و تهیه‌کنندگی مشترک حسن محمدی، غلامرضا احمدی و انجمن سینمای جوان است که در خلاصه داستان آن آمده است: "بچه‌ها هیچ وقت هیچ چیز را فراموش نمی‌کنند."

عوامل تولید این فیلم عبارتند از: بازیگران: توماج دانش بهزادی، سپیده دستینه، یزدان کوکبی صبا، تهیه‌کنندگان: حسن محمدی، غلامرضا احمدی، انجمن سینمای جوان (دفتر ویژه تهران)، نویسنده و کارگردان: سعید زمانیان، مدیر فیلمبرداری و تدوین: پویان آقابابایی، طراحی و ترکیب صدا: حسین قور چیان، طراح صحنه و لباس: داریوش پیرو، طراح گریم و پروتز سر بز: سیدجلال موسوی، صدابردار: محمد حبیبی، طراح جلوه‌های ویژه بصری: رضا انصارین، مدیر تولید: سمیرا قربان‌نژاد، دستیار کارگردان و برنامه‌ریز: مرضیه اکبرنژاد.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها