کد خبر: 328347
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۶:۲۴:۵۲
| |

تاکید امام جمعه موقت تهران بر حمایت از آثار ارزنده فرهنگی و هنری

امام جمعه موقت تهران گفت: حمایت از آثار ارزنده فرهنگی و هنری در جهت اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت در جهت اعتلای فرهنگی باید مورد توجه باشد.

تاکید امام جمعه موقت تهران بر حمایت از آثار ارزنده فرهنگی و هنری
کد خبر: 328347
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۶:۲۴:۵۲

اعتمادآنلاین| سید محمدحسن ابوترابی فرد در نود وسومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و دیگر روسای ادارات و نهادهای این استان برگزارشد، طی سخنانی بر لزوم فرهنگ سازی ایثار وشهادت و برگزاری یادواره شهدای تهران و شهرستان ها تاکید کرد.

وی تکریم خانواده های شهدا و ایثارگران را یک وظیفه مهم دانست و اضافه کرد: ساخت کارتُن و انیمیشن ویژه کودکان جهت معرفی شهدا و نیز ساخت اپلیکشن و نرم افزارها با موضوع شهدا از مواردی است، که باید مورد پیگیری قرار گرفته و اجرایی شود.

امام جمعه موقت تهران حضور مسئولان در کنار مردم در یادواره های شهدا را مورد تاکید قرار داد و افزود: حمایت از آثار ارزنده فرهنگی وهنری در جهت اشاعه فرهنگ جهاد و شهادت در جهت اعتلای فرهنگی می بایست مورد توجه باشد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان تهران بر محور قراردادن مسجد جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت تاکید کرد و گفت: دیدار مستمر مسئولان با خانواده های شهدا و تکریم آنان و نیز ورود جدی تر رسانه ملی در موضوع ایثار و شهادت و نصب تمثال شهدا در اماکن و معابر عمومی از دیگر مواردی است، که می تواند در جهت اعتلای فرهنگ عمومی و ترویج فرهنگ ایثارگری موثر باشد.

گفتنی است که در این نشست راهکارهای ترویج ورزش همگانی مورد بحث قرار گرفت.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها