کد خبر: 328348
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۶:۲۸:۵۸
| |

سیدمحمد حسینی، عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی:

وظیفه رسانه حفظ و تداوم روحیه انقلابی در جامعه است/ رسانه‌ها باید پیشگام در محاصره تبلیغاتی دشمن باشند

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی یکی از وظایف رسانه‌ها را حفظ و تداوم روحیه انقلابی در جامعه دانست و گفت: رسانه‌ها باید پیشگام در محاصره تبلیغاتی دشمن باشند.

وظیفه رسانه حفظ و تداوم روحیه انقلابی در جامعه است/ رسانه‌ها باید پیشگام در محاصره تبلیغاتی دشمن باشند
کد خبر: 328348
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۶:۲۸:۵۸

اعتمادآنلاین| سیدمحمد حسینی، وزیر اسبق ارشاد و عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب در همایش بزرگداشت خبرنگار و اصحاب رسانه که عصر امروز سه شنبه 15 مرداد در لانه جاسوسی برگزار شد، با تاکید بر اهمیت رسانه گفت: رسانه یکی از ابزارهای بسیار مهم جبهه استکبار برای پیشبرد اهداف و خواسته های آنهاست.

وی با اشاره به برخی انقلاب های به اصطلاح مخملی در سطح جهان، گفت: استکبار جهانی با استفاده از شبکه های اجتماعی و رسانه ها موجب انقلاب های مخملی در سطح جهان شدند ، آنها از رسانه بعنوان ابزار برای تحقیر و تغیر و تحریک مردم استفاده می کنند.

حسینی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت رسانه برای مقابله با جنگ نرم دشمن، گفت: رسانه های انقلابی نقش بسیار مهمی را برای مقابله با جنگ رسانه ای دشمن دارند و باید با استفاده از ابزار موجود و با روشنگری و شفاف سازی نقشه های دشمنان را به خوبی شناسایی و آگاهی بخشی کنند.

وی مخاطب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده است را خبرنگاران دانست و گفت: اگرچه دولت و مجلس شورای اسلامی مطالبی را درباره بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی بیان کرده اند اما اقدام عملی در این خصوص نداشته اند و این رسانه ها هستند که باید با مطالبه گری پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی را از مسئولان بخواهند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی گفت: خبرنگار باید بیانات مقام معظم رهبری و خواسته های ایشان از مسئولان را انتشار و اجرای آن را مطالبه کند.

وی یکی دیگر از وظایف رسانه ها را حفظ و تداوم روحیه انقلابی در جامعه دانست و گفت: رسانه ها باید پیشگام در محاصره تبلیغاتی دشمن باشند و رسالت تاریخی خود را به بهترین شکل ممکن اجرا کنند.

منبع: مهر

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها