بادامچیان:

امیدوارم اصولگرایان به ائتلاف بزرگ برسند

دبیرکل حزب مؤتلفه‌ اسلامی گفت: ما از شورای وحدت اصولگرایان جدا نمی‌شویم زیرا می‌خواهیم تشکیل ائتلاف بزرگی را شروع کنیم.

امیدوارم اصولگرایان به ائتلاف بزرگ برسند
کد خبر: 328362
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۵ ۱۸:۴۷:۰۰

اعتمادآنلاین| اسدالله بادامچیان در نشست خبری امروز خود اظهار کرد: مجمع عمومی حزب در آذرماه 97 برگزار شد و در این دوره اعضای شورای مرکزی به حدود 40 نفر افزایش یافت و چهار نسل نیز در ترکیب شورای مرکزی حضور یافته‌اند.

بادامچیان در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره اینکه آیا حزب مؤتلفه اسلامی در انتخابات 98 با جبهه مردمی نیروهای انقلاب همکاری می‌کند یا نه؟ گفت: آنها هنوز به صورت رسمی اعلام نکرده‌اند که آیا جبهه یا حزب هستند؟ البته هر مجموعه‌ای حق دارد به صورت قانونی فعالیت کند و ما هم امیدواریم موازین قانونی برای این مجموعه طی شود تا بتوانند فعالیت کنند.

آنچه روشن است، ما در مؤتلفه درباره انتخابات، با همه احزاب همسو تعامل داریم و امیدواریم بتوانیم نقش خود را در ائتلاف بزرگ و تشکیل مجلس گام دوم ایفا کنیم.

وی درباره برنامه موتلفه برای انتخابات مجلس یازدهم خاطرنشان کرد: ما برنامه داریم. علاوه بر آن، در حال گفت‌وگو با جامعه روحانیت مبارز، دوستان آقای حدادعادل و سایر تشکل‌ها هستیم تا بتوانیم در انتخابات 98، ائتلاف بزرگ را ایجاد کنیم.امیدواریم اصولگرایان به ائتلاف بزرگ دست یابند.

دبیرکل حزب مؤتلفه‌ اسلامی در پاسخ به سؤال خبرنگاری درباره اینکه آیا اصولگرایان برای انتخابات 98 آسیب‌شناسی کرده‌اند، گفت: آسیب‌شناسی را همه مجموعه‌ها انجام می‌دهند، خود شما در رسانه نیز موضوعات را آسیب‌شناسی می‌کنید.

ما هم در مؤتلفه، آسیب‌شناسی‌هایی را انجام داده‌ایم. علاوه بر این موضوع، طراحی برای آینده هم امری مهم محسوب می‌شود.

وی درباره اینکه نظر حزب مؤتلفه‌ اسلامی در خصوص شورای وحدت چیست؟ اظهار داشت: ما از این شورا جدا نمی‌شویم به دلیل آنکه می‌خواهیم ائتلاف بزرگ را شروع کنیم اما عضو این گروه هم نیستیم ولی با این حال، با آنها تعامل داریم.

دبیرکل حزب مؤتلفه‌ اسلامی در پاسخ به این پرسش که چرا حزب مؤتلفه عضو شورای وحدت نیست، افزود: ما در جبهه پیروان خط امام و رهبری، عضو هستیم اما در شورای وحدت عضو نیستیم و فقط همفکری می‌کنیم و با دوستان در ارتباط و تعامل هستیم.

وی در خصوص محوریت جامعه روحانیت در انتخابات مجلس آینده نیز اظهار کرد: جامعه روحانیت در انتخابات، تصدی‌گری نمی‌کند و به دنبال آن است که گروه‌ها در کنار هم قرار گیرند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها