کد خبر: 328419
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۰۸:۵۱:۵۲
| |

ملی پوش بسکتبال:

تیم بسکتبال باید مورد حمایت قرار بگیرد

ملی‌پوش بسکتبال ایران با تمجید از عملکرد تیم ملی برابر تیم قدرتمند روسیه گفت: با یک بازی منطقی و کم اشتباه این حریف قدرتمند را غافلگیر کردیم.

تیم بسکتبال باید مورد حمایت قرار بگیرد
کد خبر: 328419
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۰۸:۵۱:۵۲

اعتمادآنلاین| ‌ ملی‌پوش بسکتبال ایران که هم‌اکنون در اردوی اروپایی به سر می‌برد درباره وضعیت تیم ملی در مسیر جام‌جهانی چین اظهار کرد: روز به روز و بازی به بازی در حال بهتر شدن هستیم. تمرین های خوب و پرفشاری در تهران داشتیم و حالا بازی‌های تدارکاتی باعث می‌شود که از نظر فنی هم هماهنگ شویم.

حسن‌زاده ادامه داد: تورنمت اول خیلی سخت بود اما رفته رفته بهتر شدیم. بازی‌هایمان واقعا خوب بود. خدا را شکر که در مسابقات نتیجه نیز می‌گیریم. این بردها روحیه تیم را نیز افزایش می‌دهد.

بازیکن تیم بسکتبال نفت آبادان که در فصل گذشته لیگ برتر عملکرد فوق‌العاده‌ای با این تیم داشت، درباره اردوی روسیه نیز بیان کرد: در روسیه هم بازی‌های خوبی داشتیم. در مسابقه اول اردن را بردیم و در دومین دیدار توانستیم برابر تیم قدرتمند روسیه به برتری برسیم.

وی افزود: برابر روسیه عملکردی منطقی و کم اشتباه داشتیم و واقعا روس‌ها را غافلگیر کردیم. آنها از سبک بازی ما غافلگیر شدند و در نهایت هم توانستیم برنده میدان باشیم و خودمان را ثابت کنیم. سرمربی تیم ملی روسیه بعد از مسابقه نیز از ایران تمجید زیادی کرد که نشان می‌دهد تیم بسیار خوبی داریم.

حسن‌زاده بازیکن پست 4 بسکتبال ایران با اشاره به ادامه برنامه‌های تیم ملی در اردوهای اروپایی گفت: راهی یونان می‌شویم و قرار است در این کشور هم بازی تدارکاتی داشته باشیم. هرچقدر بازی بیشتر باشد هماهنگ‌تر می شویم تا انشالله بتوانیم بازی‌های خوبی در جام جهانی داشته باشیم.

ملی‌پوش بسکتبال ایران در ادامه تصریح کرد: روسیه تیم بسیار قدرتمندی است و ما این حریف را در خانه خودش شکست دادیم. بچه‌ها و کادرفنی تلاش کردند و معتقدم برد روسیه اتفاق بزرگی بود و جا داشت که بیشتر به این مساله توجه می‌شد.

حسن‌زاده در پایان گفت: به نظرم اکنون که تیم ملی در راه جام جهانی است و ملی‌پوشان انقدر خوب و با انگیزه کار می‌کنند و توانسته‌اند روسیه را در خانه‌اش شکست بدهند باید بیشتر مورد توجه و حمایت قرار بگیرند. نباید انقدر راحت از پیروزی برابر روسیه می‌گذشتیم.

منبع: ایرنا




اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها