رینا:

قهرمان نشدن لیورپول با 97 امتیاز باورنکردنی بود

دروازه‌بان اسپانیایی سابق لیورپول امیدوار است قرمزها بالاخره در این فصل طلسم شکنی کنند و جام قهرمانی لیگ برتر را بالای سر ببرند.

قهرمان نشدن لیورپول با 97 امتیاز باورنکردنی بود
کد خبر: 328620
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۱۴:۲۱:۰۰

اعتمادآنلاین| ‌ لیورپول در حالی با کسب 97 امتیاز نایب قهرمان شد که تنها یک بار شکست را تجربه کرده بود. از طرفی سیتی از قهرمانی‌اش دفاع کرد و گواردیولا برای هشتمین بار قهرمانی در لیگ (لالیگا، بوندسلیگا و لیگ برتر) را تجربه کرد.

پپه رینا، دروازه‌بان اسپانیایی لیورپول درباره شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر گفت: ناراحت کننده است که تیمی با کسب 97 امتیاز نتوانست در لیگ برتر قهرمان شود و این برای همیشه در یادها می‌ماند. من فکر می‌کنم زمان قهرمانی لیورپول در این فصل رسیده است. لیورپول دیگر برای قهرمانی در لیگ برتر باید چه کار می‌کرد؟ واقعا باورکردنی نبود. همچنین همه باید از سیتی تعریف و تمجید کنیم. فکر می‌کنم سیتی توانست 15، 16 بازی آخر خودش را با برد به پایان ببرد. لیورپول از زمانی که یورگن کلوپ به این تیم آمده است پیشرفت کرده و به تیم بهتری تبدیل شده است و فکر می‌کنم آنها در این فصل بتوانند قهرمانی در لیگ برتر را به دست بیاورند.

او در پایان درباره مدعیان قهرمانی در این فصل گفت: به هر حال تیم‌هایی مثل یونایتد، آرسنال، تاتنهام و چلسی هم هستند که برای رسیدن به قهرمانی تلاش می‌کنند ولی من عقیده دارم رقابت برای قهرمانی در این فصل هم بین دو تیم منچسترسیتی و لیورپول است و دوباره مثل سال قبل شاهد یک رقابت فشرده برای قهرمانی از سوی این دو تیم خواهیم بود.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها