مودریچ از فهرست رئال مادرید کنار گذاشته شد

نام هافبک کروات تیم فوتبال رئال مادرید از فهرست بازیکنان این تیم برای مصافی دوستانه با یکی از تیم‌های باشگاهی اتریش خط خورد.

مودریچ از فهرست رئال مادرید کنار گذاشته شد
کد خبر: 328636
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۱۴:۳۸:۰۴

اعتمادآنلاین| ‎ نشریه آس اسپانیا اعلام کرد که نام لوکا مودریچ در فهرست بازیکنان رئال مادرید که برای انجام بازی دوستانه مقابل تیم سالزبورگ به اتریش سفر کرده‌اند، قرار نگرفته است و ظاهراً مصدومیت هم دلیل خط خوردن نبوده است.

بازی امشب (چهارشنبه) رئال مادرید مقابل سالزبورگ ششمین بازی دوستانه این تیم در اردوی پیش فصلش است که در آن زین‌الدین زیدان تصمیمات بسیار مهم و بعضاً غیرمنتظره‌ای اتخاذ کرده که کنار گذاشتن مودریچ یکی از تازه‌ترین نمونه‌های آن بوده است. مودریچ در حالی از فهرست بازیکنان رئال مادرید کنار گذاشته شده است که هیچ مشکلی نه جسمانیT نه شخصی برای او گزارش نشده است.

مودریچ 33 ساله یکی از مهره‌های کلیدی رئال مادرید در سه قهرمانی متوالی این تیم در لیگ قهرمانان اروپا بود، هر چند با نزدیک شدن برنده توپ طلای فصل گذشته به پایان دوران بازیگری‌اش، شایعاتی در خصوص احتمال انتقال او از سانتیاگو برنابئو منتشر شد و اکنون با خط خوردن نام وی از لیست بازیکنان رئال مادرید بر این شایعه دامن زده شده است.

منبع: تسنیم

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها