کد خبر: 328653
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۱۵:۰۰:۳۴
| |

50 درصد سهام سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران بلوکی عرضه می‌شود

بانک صنعت و معدن 50.3 درصد از سهام شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران را به صورت بلوکی، یک جا و نقدبا قیمت پایه هر سهم 16 هزار و 700 ریال در بورس ارواق بهادار عرضه می‌کند.

50 درصد سهام سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران بلوکی عرضه می‌شود
کد خبر: 328653
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۱۵:۰۰:۳۴

اعتمادآنلاین| شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی ایران در نظر دارد از 4.6 میلیارد سهام پایه، تعداد 2 میلیارد و 328 میلیون و 347 هزار و 608 سهم قابل عرضه خود را در بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران به صورت بلوک 50.3 درصدی به صورت نقد و یکجا و یا نقد و شرایطی به صورت 35 درصد نقد و مابقی طبق شرایط از طرف بانک صنعت و معدن سهامی خاص اصالتا و به وکالت از شرکت رفاه اندیش سرمایه انسانی صنعت و معدن در روز چهارشنبه 20 شهریور 98 عرضه کند.

در اطلاعیه‌ای عرضه این سهام آمده کارگزاران خریدار در صورتی مجاز به ورود سفارش خرید به سامانه معاملاتی هستند که 10 درصد ارزش سهام مورد معامله بر اساس قیمت پایه را نقدا و یا به صورت ضمانت نامه بانکی بدون قید و شرط به مدت حداقل 2 ماه از تاریخ عرضه از مشتری دریافت کرده و حسب مورد به حساب شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه واریز کنند.

همچنین ارائه برنامه خرید سهام از سهامداران جزء فعلی حداقل به مدت سه ماه به همراه تعهد کتبی مربوطه و تضمین کارگزار مبنی بر اجرایی نمودن این تعهد طبق شرایط شرکت بورس تهران لازم است.

منبع: فارس

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها