وزیر کشور خبر داد:

پایان مرداد، زمان بازسازی مناطق سیل‌زده

وزیر کشور با اشاره به سیل اخیر در کشور، گفت: طبق قول‌هایی که داده شد قرار بود تا آخر مردادماه بازسازی‌ها و تعمیرات مناطق سیل‌زده به اتمام برسد که امید است این اتفاق رخ دهد.

پایان مرداد، زمان بازسازی مناطق سیل‌زده
کد خبر: 328686
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۱۶:۳۸:۴۳

اعتمادآنلاین| ‌ عبدالرضا رحمانی‌ فضلی 16 مرداد ماه در سفر به شهرکرد و در جمع خبرنگاران، افزود: در بازسازی مناطق سیل زده از نظر منابع مشکلی وجود ندارد و اعتبارات تامین شده است.

وی با بیان اینکه سطح خرابی‌ها و تعداد آن‌ها بسیار زیاد بود افزود: تقسیم کار خوبی انجام شده است، استان‌های مختلف را به عنوان استان‌های معین فرستادیم تا همکاری لازم را انجام دهند و تا آخر مرداد ماه این قول عملیاتی شود.

وزیر کشور بیان کرد: برای نوسازی‌ نیز برخی مناطق کاملا تخریب شده، برخی مناطق نیاز به جابجایی دارند اما برای جابجایی نیازمند زمین جدید و امکانات جدید همچون برق، آب و ... هستند، قول ما برای آن مناطقی که امکانات جدید و جابجایی لازم ندارند مبتنی بر قول دستگاه‌های اجرایی است که تا آخر سال این امر عملیاتی شود، امید است این موضوع با جدیت و پیگیری انجام شود.

وی ضمن تبریک روز خبرنگار، تاکید کرد: با مسائل، مشکلات، نقش و تاثیرگذاری خبرنگاران آشنایی دارم کار خبرنگاری باید جستجوی حقیقت و ارائه اطلاعات به مردم در راستای بالا بردن سطح آگاهی‌های مردم برای مشارکت بیشتر در کارها باشد.

خبرنگاران باید رابطه دولت و حاکمیت را با مردم تنظیم، تسهیل و تسریع کنند که امید است با خبرهای موثق و سرعت بالا و به موقع بتوانند نقش خود را ایفا کنند و موثر واقع شوند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها