دولت سایه در عراق اعلام موجودیت کرد

جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد دولت در سایه خود را برای پیگیری و نظارت انتقادی بر عملکرد دولت عبدالمهدی کلید زده است.

دولت سایه در عراق اعلام موجودیت کرد
کد خبر: 328693
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۱۸:۳۰:۰۰

اعتمادآنلاین| جریان حکمت ملی عراق اعلام کرد دولت در سایه خود را برای پیگیری و نظارت انتقادی بر عملکرد دولت عبدالمهدی کلید زده است.

به گزارش اعتمادآنلاین ، حسن خلاطی، نماینده پارلمان عراق از جریان حکمت ملی عراق، در گفت‌وگویی با یک پایگاه اینترنتی عراقی خبر داد: ما بعد از اعلام اپوزیسیون پارلمانی، دولت در سایه را هم تشکیل داده‌ایم تا بر عملکرد دولت نظارت کند.

او در عین حال گفت: دولت در سایه به معنای معرفی یک وزیر در برابر هر وزیر کابینه عبدالمهدی نیست، بلکه ما بر عملکرد و برنامه‌های هر یک از وزارتخانه‌های این کابینه نظارت خواهیم کرد و در هر زمینه نظرات مخالفان را هم در رابطه با مسائل اجرایی اعلام می‌کنیم.

این در حالی است که رئیس دفتر جریان حکمت ملی در تهران، طی نشستی که به مناسبت دومین سالگرد تاسیس این جریان با حضور جمعی از خبرنگاران برگزار شد، خبر داد: رویکرد حکمت ملی، سرنگونی آقای عبدالمهدی نیست، بلکه مخالفت سازنده را در دستور کار خود قرار داده‌ایم.


چند روز پیش نیز این اپوزیسیون در واکنش به صدور گزارش شش‌ماهه دولت عبدالمهدی گفت آمار و ارقامی که در اختیار دارد نشان می‌دهد عملکرد دولت نصف 79 درصدی است که عبدالمهدی اعلام کرده است.

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها