کد خبر: 328694
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۱۸:۱۰:۱۴
| |

مدیرعامل باشگاه استقلال:

کسب سه جام کمترین انتظار از استقلال است

مدیرعامل باشگاه استقلال با ابراز امیدواری از شرایط آبی‌پوشان، گفت: امیداواریم امسال مشکلی پیش نیاید و با این کادر خوب، بازیکنان و کادر سرپرستی و البته قرعه‌ای که داریم به دنبال کسب سه جام برویم.

کسب سه جام کمترین انتظار از استقلال است
کد خبر: 328694
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۱۸:۱۰:۱۴

اعتمادآنلاین| ‌ امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه استقلال در محل تمرین عصر امروز (چهارشنبه) آبی‌پوشان حاضر شد و دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت.

وی خطاب به بازیکنان گفت: ابتدا به شما خسته نباشید می‌گویم. دلم برای شما تنگ شده بود. پیش از شروع لیگ است؛ سر ما و باشگاه شلوغ است و نتوانستیم خدمت شما برسیم. در فاصله 8 تا 10 روز قبل از شروع مسابقات احساس کردم بهترین فرصت است تا برای دیدن شما به اینجا بیایم و یک دیداری تازه کرده و به شما خسته نباشید بگویم.

فتحی افزود: پیگیر فعالیت شما هستم. خدا را شکر تمرینات خوب است و امیدوارم روز به روز بهتر شوید. ما در فکر شما هستیم و می‌خواهیم مشکلات شما را برطرف کنیم. امسال با توجه به مسائل پیش آمده، بحث مالی بهتر از سال گذشته است و امیداواریم مشکلی پیش نیاید تا با این کادر خوب، بازیکنان و کادر سرپرستی و البته قرعه‌ای که داریم به دنبال کسب سه جام برویم. این کمترین چیزی است که از شما انتظار می‌رود.

مدیرعامل باشگاه استقلال تصریح کرد: نمی‌خواهم زیاد صحبت کنم چون می‌دانم آقای استراماچونی حساس است که تمرین سر موقع آغاز شود. با کاپیتان شما مرتب در تماس هستم و اگر موضوعی لازم باشد ایشان به من می‌گوید.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها