احداث پلازای جدید در استاد معین

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد که تا پایان امسال یک میلیون تن آسفالت جدید در خیابان های تهران روکش می شوند.

احداث پلازای جدید در استاد معین
کد خبر: 328699
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۶ ۱۸:۲۲:۱۵

اعتمادآنلاین| ‌ صفا صبوری دیلمی عصر امروز در حاشیه دیدارش با خبرنگاران با اشاره به آغاز نهضت آسفالت معابر در شهر تهران گفت: ما در دوره مدیریت شهری جدید به دنبال پروژه های بزرگ نبودیم و رویکردمان را نسبت به حوزه عمرانی تغییر دادیم و دیدید که در این دو سال به دروغ می گفتند که کارهای عمرانی خوابیده است.

وی با بیان این که از اسفند ماه سال گذشته سه کارخانه آسفالت با حداکثر ظرفیت فعال شد و تا پایان سال یک میلیون تن آسفالت در معابر شهر تهران روکش خواهد شد، افزود: تنها در سه ماهه فروردین تا خرداد 16 هزار پیام در حوزه آسفالت در سامانه 137 شهرداری درج شده است . با فعال شدن نهضت آسفالت پایتخت به شدت تماس‌های مردمی کاهش یافته است چرا که مردم می‌بینند که ما این روزها دغدغه تعویض آسفالت داریم.

وی با بیان اینکه در گذشته آسفالت های تراشیده شده معابر را در گود آبعلی رها می کردند اما از از آنها خواسته ایم که تراشه‌های آسفالت را جدا کرده و دوباره بازیافت کنند گفت: این روزها دوران بی پولی شهرداری تهران است و سعی می کنیم روش های مختلف صرفه جویی را انجام دهیم به گونه‌ای که پروژه گیشا 54.6 میلیارد تومان ارزانتر شد.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با بیان اینکه تاکنون 340 هزار تن آسفالت در معابر شهر تهران پاشیده شده است گفت تا پایان سال جاری میزان آسفالت معابر را به یک میلیون تومان می رسانیم و این در حالی است که تاکنون 37 هزار نقطه تهران لکه گیری شده است و همه این نقاط به سامانه پایش آسفالت منتقل شده است.

صبوری دیلمی با اشاره به ایجاد پارکینگ در حاشیه سینمای پردیس ملت گفت: چندی پیش خبر ناراحت‌کننده‌ای از دعوای یکی از شهروندان بر سر جای پارک در این منطقه شنیدم و به همین دلیل، ما عزم مان را جذب کردیم که این مشکل را حل کنیم و بر همین اساس یک زمین 10 هزار متری که دقیقا زیر پل نیایش را شناسایی کردیک که به محل دپوی نخاله تبدیل شده بود و توانستیم با تخلیه زباله های زیر این پل 10 هزار فضای پارک ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه سعی داریم در پروژه‌های شهری خلاقیت را اضافه کنیم ، گفت: پروژه استادمعین متوقف شده بود و زمانی که ما برای احیای این پروژه سرکشی کردیم علف های هرز این پروژه به بیش از 2 متر رسیده بود اما حالا کارشناسان ماه درصدد طراحی پلازای 6000 متری بر روی پروژه استاد معین هستند.

منبع: ایسنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها