روایت وزیر کشور از جلسات انتخاباتی اش با اصولگراها و اصلاح‌طلبان

وزیر کشورگفت: برگزاری انتخاباتی پرشور، پر نشاط، قانونی، با مشارکت بالا توام با آرامش و سلامت مستلزم این است که همه عناصر و مولفه های انتخابات اعم از اجرا، نظارت، تبلیغات و فعالان سیاسی با هماهنگی و همکاری  داشته باشند.

روایت وزیر کشور از جلسات انتخاباتی اش با اصولگراها و اصلاح‌طلبان
کد خبر: 328836
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۷ ۱۳:۵۹:۵۷

اعتمادآنلاین| وزیر کشور با تشریح جلساتی که با گروه های سیاسی برگزار می کند، گفت: بنا داریم صحبت های همه فعالان و گروه های سیاسی را بشنویم و محورها و دغدغه های مشترک را به عنوان میثاق انتخاباتی تدوین و به آن پایبند باشیم.


رحمانی فضلی درباره جلسات و دیدارش با طیف های اصولگرا و اصلاح طلب گفت: برگزاری انتخاباتی پرشور، پر نشاط، قانونی، با مشارکت بالا توام با آرامش و سلامت مستلزم این است که همه عناصر و مولفه های انتخابات اعم از اجرا، نظارت، تبلیغات و فعالان سیاسی با هماهنگی و همکاری داشته باشند. بنابراین پس از دیدار با فعالان اصولگرا، اسامی برخی شخصیت های اصلاح طلب به من داده شد که با دعوت از آنها جلسه ای برگزار شد و به زودی دیداری هم با دوستان مستقل خواهم داشت.

وی یادآور شد: در جلسه با اصولگرایان محورها و موضوعاتی مطرح شد که دغدغه آنها برای برگزاری انتخابات پرشور و مشارکتی بود. در جلسه با اصلاح طلبان هم این مباحث مطرح شد.

وزیر کشور تاکید کرد: بنا داریم صحبت های همه فعالان در جناح ها و گروه های مختلف، شخصیت ها و افراد متنفذ سیاسی را بشنویم و محورهای مشترک میان همه فعالان و گروه های سیاسی را به عنوان میثاق انتخاباتی تدوین کنیم و به آن پایبند باشیم و مواردی هم که دغدغه همه نیست به شکل مستقل پیگیری شود.

رحمانی فضلی خاطرنشان کرد: دغدغه طبیعی گروه های سیاسی بیشتر در حوزه اجرا، نظارت، تبلیغات، رعایت بیطرفی و مداخله بی مورد است و برمبنای آنچه که در این جلسات گذشت همه طیف ها علاقه مند هستند که به شکل فعال و موثر در انتخابات حضور داشته باشند.

وی ابراز امیدوار کرد که با محور قرار دادن قانون، همکاری مستمر و جدی با شورای نگهبان به عنوان مسئول نظارت، وزارت کشور در حوزه اجرا، صداوسیما در حوزه تبلیغات و دستگاه قضا به عنوان داور و حکم بتوان فضای قابل اعتماد و اطمینان برای همه ایجاد کنیم تا هر شخص یا گروهی که صلاحیت لازم قانونی را دارد بتواند در انتخابات حضور داشته باشد و تکلیف و وظیفه اش را در قبال مردم و انقلاب انجام دهد تا موجب نشاط و شور و مشارکت بیشتر شویم.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها