دستگیری عامل آزار و اذیت دختربچه 3 ساله در شیراز 

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان فارس گفت: فردی که یک دختر بچه 3 و نیم ساله را در یکی از بیمارستان های شیراز مورد آزار و اذیت قرارداده بود توسط کارآگاهان پلیس آگاهی فارس شناسایی و دستگیر شد.

دستگیری عامل آزار و اذیت دختربچه 3 ساله در شیراز 
کد خبر: 328929
|
۱۳۹۸/۰۵/۱۸ ۰۰:۵۵:۰۰

اعتمادآنلاین| سرهنگ کاووس محمدی اظهار کرد: ساعت 16 روز شنبه 12مردادماه ماموران انتظامی شهرستان شیراز از خبری مبنی بر آزار و اذیت یک دختر بچه 3 و نیم ساله در یکی از بیمارستان‌های شهر شیراز مطلع و موضوع دستگیری متهم را در دستور کار خود قرار دادند.

محمدی ادامه داد: پس از ارجاع پرونده به پلیس آگاهی و با تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی و پلیسی متهم مورد نظر که یک جوان مجرد 25 ساله بود شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه در یکی از محلات شیراز دستگیر شد.

معاون اجتماعی پلیس فارس با بیان اینکه متهم به بزه خود اعتراف کرده افزود: نامبرده برای ادامه تحقیقات و روشن شدن علت و انگیزه ارتکاب این عمل مجرمانه با هماهنگی مقام قضایی در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفت.

محمدی ضمن توصیه به والدین برای مراقبت از فرزندان خردسال خود، خاطرنشان کرد: پلیس با کسانی که قصد آزار و اذیت افراد به ویژه کودکان را دارند به شدت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

مدیر حراست دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز گفت: تیم حراست دانشگاه توانست اطلاعات مربوط به متهم کودک آزار را در اختیار پلیس قرار دهد تا با همکاری این دو نهاد، متهم در محل اخفای خود با تلاش ماموران پلیس دستگیر شود.

دکتر عبدالحسین فرح بخش افزود: با توجه به اینکه تلاش برای بهبودی وضعیت جسمی کودک در همان ساعت اولیه از سوی پزشکان حاذق این دانشگاه انجام شد، این کودک در وضعیت مناسبی به سر می برد.

منبع: ایرنا

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان

دیدگاه تان را بنویسید

اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان

    خواندنی ها